Hey, Ik ben justin en ik ben 18 jaar. Me vriendin zit nu spanje en belde me net op omdat ik haar al 5 dagen niet had gesproken, maar ze zei net dat ze beetje bloed had verloren omdat haar placenta ging draaien ofzo? Hoe zit dat toen is ze naar ziekenhuis gegaan voor een echo en zeiden dat alles veder 0k is, toen vroeg ze ook of ze het konden zien of het een jongentje of eenmeisje was toen zeiden ze dat ze het niet konden zien maar hoe kan dat als ze 19 weken 5 dagen is ?
Spannend allemaal, succes ermee. Dat van die placenta is me niet helemaal duidelijk. Maar je vraag, hoe het kan dat ze niet zien of het een jongen/meisje is kan komen doordat de baby de beentjes ervoor houdt, of dat de navelstreng er voor zit qua beeld. Als ze moeite zouden doen zouden ze het wel kunnen zien, maar het belangrijkste is nu om te zien of de baby gezond is! Dus daar richten ze zich dan op. Fijn dat het okay lijkt!
Denk idd zoals hier boven al is gezegd dat de baby er misschien niet goed voor lag .. Gelukkig is alles ok met haar ..
Er was iets mist met placenta ze kreeg. Beetje bloed maar de echo was goed sei se maar begreepte nie goed wat er was en k bereik haar nie meer drm dese topic
Dat is niet fijn, dat je haar niet meer kunt bereiken. Hoeveel weken is ze zwanger? Blijven proberen en anders even naar haar vk in NL bellen met je vragen. Dat ze het geslacht niet hebben kunnen zien, kan komen doordat het kindje niet goed lag om het in beeld te krijgen. Is niet erg! Succes!
19 weken en 5 dagen, ze komt over 5 dagen terug maja ik ben bezorg voor niks ze sei al dat die echo goed was want ze ging gelijk controleren was we'll in spanje maar ze zei niet dat die niet goed lag of iets dergelijks dus het kan wezen dat t een meisje is hihihi ,b
tsja die zijn soms wat preutser... Nou ja bij ons wel onze zoon liet duidelijk even zien dat hij jongentje was en onze dochter zijn we 3x terug geweest om nou eindelijk eens te kunnen zien wat het was en dat was dus een meisje dat met haar beentjes over elkaar lag van ik wil niet dat je daar kijkt... Succes
gelukkig is alles goed met jullie babytje! het geslacht is idd niet alijd te zien. het kindje wilt jullie gewoon lekker in de spanning houden ze krijgt toch nog een 20 weken echo? mischien dat ze het dan wel kunnen zien.
Jaa volgende week maandag hebben we echo haha ik heb steeds buikpijn omdat ik me vriendin mist en de spanning is ook zeer hoog :d
Jaa volgende week maandag. Soow ik heb hier buikpijn omdat ik me vriendin mist en die spanning echt niet meer normaal en verveel me ook heel erg !
Bij mij konden ze met 21 weken ook niet zien wat het was... Pas met 24 weken met heeeeeellll veel moeite liet ons meisje eindelijk haar geslacht zien Dus de baby zal denk ik gewoon lekker dwars liggen Veel succes met de echo!
aawwwhh gewoon lekker hier blijven kletsen zodra je je verveeld. vraag maar raak iedereen hier heeft wel een beetje verstand van iets. spannend hoor de 20 weken echo zien jullie de baby weer maar jeetje wat een lieve bezorgde toegewijde vriend ben jij ihihih echt zo lief. lekker hier met weet ik veel hoeveel 100derden zwangere en niet zwangere vrouwen kletsen. voor de meeste mannen zou dit een hele uitdaging zijn maar jij komt er zo gezellig bij. leuk hoor je vriendin mag trots op je zijn
Hahaa dankjewel, jaa ik vindt het wel leuk om mee te bemoeien hoor en ik hou superveel van me vriendin en ongeboren kindje daarom ben ik best ook vaak onbezorgt
Mijn vriend verdiept zich ook heel erg in de zwangerschap en dan voornamelijk dat ik zo gezond mogelijk eet en drink en genoeg rust neem en weet ik het allemaal... Hij is af en toe ook een beetje te bezorgt! Maar wel schattig hoor!!!
aah vind het echt heel lief dat je zo op dit forum komt voor je vriendin en kindje!! Een super papa Gelukkig is alles goed met je kindje en denk idd ook dat de kleine er niet goed voor lag. Maar als ze weer in nederland is krijg ze de 20 weken echo hier toch? Mischien kunnen ze het dan wel zien. Laat je het dan weten? Veel geluk en gezondheid gewenst voor jullie aankomend kindje.
Ze had me net gebeld ze sei dat die placenta groeit ofzo ? En dat t normaal is in die period als je een beetje bloed verliest, maar was niet vloeiend was maar een beetje met afvegen en die kind was gebukt dus ze konden het niet echt goed zien