Ik ben van plan om vandaag of morgen te testen,aangezien ik al een aantal dagen overtijd ben.Alleen ik ben zo onzeker als de pest om die test te doen.Ben wel vaker overtijd geweest,maar nooit zoveel.Heb toen ook een paar keer een test gekocht en de dag erna waren dan ineens de er.Vandaar dat ik nu dus niet goed durf... Maar goed,voor de zwanger hier...misschien kunnen jullie mij gerust stellen om een test te doen. Ik heb namelijk erg zere borsten.De hele dag door doen ze pijn,zelfs met een bh aan.Ze lijken ook groter.En kan amper op mijn buik slapen. Heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik en denk dan steeds dat de komen,maar dan niks te zien.Wel af en toe een beetje wit slijm ( voor de woorden). Ook mijn temperatuur is 's ochtends steeds 37,3-37,4C en dat terwijl hij normaal 36,7-36,8C is.En 's avonds heb ik het helemaal warm en als ik dan mijn temperatuur meet is hij zelfs 37,7-37,8C.En toch heb ik het dan nog af en toe ijskoud... Ook erge last van vlagen van vreselijke koppijn. Verder eigenlijk nergens last van.Wat meer honger,maar niet misselijk ofzo. Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Hoi Jee, Moeilijk he om die beslissing te nemen om te testen of niet. Ik kan je niet echt verder helpen, niet omdat ik dat niet wil, maar omdat ik nou eenmaal niet kan zeggen ofdat je zwanger bent of niet (sorry). Er is echt maar 1 oplossing en dat is testen, meis. Kan je wel vertellen, dat de symptomen die je hebt, erg veel lijken op die van mij rond NOD. Succes meis en kom op je kan het wel, die onzekerheid is toch ook niets. Ik duim voor je. Dikke knuff Monique
Gooi er een test tegenaan meid...als het niet voor je eigen is doe het dan voor ons Ik zou me nooit 8dgn kunnen inhouden hoor haha
gewoon testen je kan er tegen op zien maar wat gebeuren moet moet gebeuren denk ik altijd maar anders zit je jezelf op te fokken terwijl het misschien helemaal niet nodig is, succes!
Bedankt meiden,jullie hebben me weer moet ingesproken! Maar kan ik nu meteen testen of is het beter om te wachten tot morgenochtend?
Als je al 8 dagen overtijd bent kun je nu wel testen hoor! Ik was 1 dag overtijd en had overdag getest en kreeg bijna gelijk zwanger op het schermpje! Laten weten wat eruitk komt he!?!
Tuurlijk laat ik het weten!Zou een beetje stom zijn om eerst iedereen om raad te vragen en daarna niks meer te laten horen...Een negatieve test is niet leuk,maar als je het kwijt kan kan het ook een opluchting zijn als het zo mocht zijn.Maar goed,zodra ik meer weet dan weten jullie ook meer!
Ja ik heb ook gewoon overdag gestest, tegen het advies van de drogist in En het was gelijk helemaal duidelijk
Heb nog niet getest meiden...nog eventjes geduld...zowel voor jullie als voor mij.Ik heb testen besteld en die komen zo binnen...
toch blijkt de test 'negatief'...Maar goed,dan wachten we gewoon af...Lekker fijn,zulke onzekerheden...