Het is nu bijna 4 weken geleden dat ik bevallen ben. Maar nu krijgen wij allebei weer zin in sex. Ik lees overal dat er minimaal 6 weken voor staat. Is dit echt zo? Ik ben tijdens mijn bevalling wel een beetje ingescheurd en ingeknipt. Maar heb er nu geen last meer van. Wel verlies ik nog een beetje bruin slijm. Wat is jullie ervaring? Met of zonder condoom? groetjes
wij hebben na 3 weken weer sex gehad, wel met condoom beste is om echt helemaal te wachten tot het bloedverlies voorbij is
hier zijn al ene heleboel topics over geweest, als je de zoekfunctie gebruikt zul je veel ervaringen vinden.
Je hoeft echt geen 6 weken te wachten hoor. Het gaat erom dat je niet meer vloeit, anders heb je kans op infecties. Ik ben ook ingeknipt en gehecht, maar wij hadden 1 week na de geboorte van Milan alweer gewoon seks, het vloeien was toen dus wel al over bij mij. En ik zou wel een condoom gebruiken, sowieso als anticonceptie ook.
Wat snel! Moest er toen echt nog niet aan denken.. Wij hadden na een week of 4 weer sex.. het vloeien was toen over.. wel met condoom.. je zou maar weer zwanger worden.. of je moet het willen natuurlijk
Ben je dan meer vruchtbaar als anders? Zo snel na de bevalling? Tot hoeveel weken is die vruchtbaarheid dan? Maar als je borstvoeding geef toch juist niet?
ja omdat alles dus goed op gang is ben je vruchtbaarder dan anders. Hoelang dat duurt weet ik niet maar ik zou maar erg voorzichtig zijn na je zwangerschap. Ik wil ook erg graag weer sex met mijn vriend maar wacht op mn spiraaltje. Dat mag pas bij 6 weken dus ik moet nog even wachten Mn dochter is vrolijk door de pil en condoom heen gekomen dus voor mij hoeven die 2 niet meer...
dat is dus grootse kolder!!! Ook als je bv geeft ben je vruchtbaar, kan zo maar gebeurt zijn. Dus als je niet nog een kind wilt, zou ik he trisico niet nemen als ik je was
Dit is inderdaad gewoon een bakerpraatje. Je kunt zolang je borstvoeding geeft net zo goed weer zwanger raken.