Bij mijn vorige zwangerschap was ik heel stellig dat ik geen BV ging geven, heb dit ook niet gedaan en ben bij een eventueel tweede zwangerschap dit niet van plan. Is mijn persoonlijke keus, dat mag gelukkig hier in nl maar.... ik heb dus giga stuwing gehad, twee betonblokken van borsten en bijna 3 maand harde kluitjes gehad en met bikinitopje gedoucht.... dat wil ik niet nog een keer!! Hoe kan ik wel de anti stuwingsprikken krijgen? want het is toch belachelijk dat ik door mijn keus daaronder moet 'lijden' ? want zo werd het wel gebracht.... dat die prikken alleen nog maar beschikbaar zijn voor moeders die bijv. hun kindje verliezen, of een andere medische reden, en dat ik maar op de blaren moest zitten vanwege mijn keuze...? Bij voorbaat dank voor jullie reactie/advies.
Hoi, Je kan het denk ik wel krijgen alleen de medicatie heeft ook bijwerkingen en daarom geven ze het liever niet. Ik zou je verhaal gewoon uitleggen aan de vk en het via haar regelen. Het blijft jouw keuze toch. Groeten evelien