Bloedarmoede ( slik ik pillen voor) Waarschijnlijk zwangerschapssuiker ( dinsdag prik dag) Zo en zo een schimmel door 4 keer kuur antibiotica de afgelopen maanden. Kweken afgenomen uit mijn vagina op zoek naar infecties/bacterien ( nog geen uitslagen bekend) en als kers op de taart nu zwaar de griep!!!! Sorry meiden voor mijn geklaag maar voel me gewoon heel erg klote nu! Telkens janken om niets en door moeten gaan....en ik moet nog 10 weken..
Pfff dat is inderdaad heel rot.. Je mag zeker klagen! Een zwangerschap is niet altijd alleen maar mooi. Ook al krijg je er iets prachtigs voor terug. Veel sterkte en een knuffel voor de laatste loodjes! Nog even meid!
Nou dat is dan wel heel erg bagger Dan mag je zeker klagen en ik hoop dat je je snel beter voelt. Dikke digitale knuffel!
pffoee das niet niks.. ik zou er ook even helemaal doorheen zitten.. sterkte meid! dat je snel beter mag worden..
Alleen die bloedarmoede is al om te janken, je wordt er letterlijk en figuurlijk moe van. Hier ook hetzelfde. En dan nog al het andere erbij.. Niet gek hoor Laat de tranen maar lopen, misschien lucht het op. Sterkte meid
Ik snap je gevoel! Hier ook zo 1 maar toch vind ik elke keer de moed om weer positief te worden hoor! Het aftellen is voor jou ook een beetje begonnen dus probeer de knop weer om te zetten meid! Voor je het weet heb je je kleine in je armen
Ja heerlijk is dat hier op het forum! Word er niet sneller beter van maar word wel begrepen. Net 38.5 koorts mmm dus toch maar paracetamol gepakt. Zoonlief heel pedagogisch verantwoord voor de tv gezet.
Doe na je bevalling maar weer lekker verantwoord, wordt hier tegen mij ook steeds geroepen Ik ben ook niet zo'n tv moeder, maar mijn dochter kijkt ook al een paar weken meer tv. Ik heb tot 26 weken gespuugd, daarna verplicht thuis met bekkeninstabiliteit en toen kreeg ik te horen dat ik nog nét boven de protocolgrens van bloedarmoede zat en dat ik waarschijnlijk suiker had.. Suiker liep gelukkig met een sisser af, ijzer wel extreem laag en nu ook aan die fijne pillen Moet wel zeggen dat nu ik ze een maand slik, ik ineens duidelijk verbetering voel! Morgen weer prikken.. Succes meid, beoordeel jezelf niet te hard! Het is maar een periode waarin je wat makkelijker bent en dat mag best!!
Zo jij hebt idd dan ook ff je portie al gehad! Ik heb nog geen idee of de ijzerpillen werken want door deze griep voel ik me natuurlijk weer naar in me hoofd hoop dat de suiker bij mij ook mag meevallen!
Ik hoop het ook voor je. Suiker is gelukkig meestal maar een dieet, maar toch..ook niet echt waar je op zit te wachten zo aan het eind van je zwangerschap! Heb je al een uitslag?