Harde buik of?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door minigup, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minigup

minigup Lid

27 sep 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 28 weken en heb ook al weken last van harde buiken. De ene keer erger dan de andere keer, vaak is er wel een band met, druk werk of spanning werk/sociaal of wat dan ook.
    Ik doe het iig rustig aan, ben veel thuis en ja soms ook druk, word dan meteen gestraft door harde buiken en enorm moe zijn.

Maar sinds afgelopen weekend had ik zulke harde buiken/buikpijn ik dacht op een gegeven moment zijn dit weeen ofzo? (geen ervaring) Iig hele erge buikpijn, nonstop, wist niet hoe ik moest opstaan/omdraaien. We hadden wel laat gegeten? ik kon vooral kreunen en zuchten van de pijn. Gisteravond weer, ik wist niet hoe ik liggen moest, op een gegeven moment wist ik het en ben voorover op de bank gaan leunen, op handen en knieen zoiets. Gaf lucht en ruimte, viel daarna even in slaap tot ik echt naar mijn bed moest. Ook enorme rugpijn aan mijn nachtje overgehouden, dat zou ook aan mijn slaaphouding hebben kunnen liggen. Ook kan ik soms slecht op mijn rechter kant liggen, dat vind kindlief niet zo leuk en begint dan heel erg tegen te trappen (is wel weer lollig )
    Het komt er gewoon op neer dat ik me lichamelijk een wrak voel en me afvraag wat is dit nou? iemand nog tips? (ik slaap sinds kort al met 3 extra kussens!)

thx

2. Dana

Dana Niet meer actief

Bij twijfel altijd je vk bellen, het kunnen harde buiken zijn maar ook je darmen en nog veel meer, blaasontsteking? Echt even bellen ;)

3. minigup

minigup Lid

27 sep 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    darmen no problem! blaas ook niet, ga vanaaf naar de VK..ben benieuwd..
    pff ben kapot!

4. Dana

Dana Niet meer actief

Geukkig kan je vanavond terecht! Succes!

Deel Deze Pagina