trap in de buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Crazy angel, Mar 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    Ik heb gister per ongeluk n trap in mn buik gekregen tijdens t sporten...
    t voelt nu zelfs beurs op die plek.. en was precies op de plek waar mn baarmoeder zit

Heb nu beetje zeurderige pijn in mn buik en verlies wel erg veel witte afscheiding op een dag, wat ik ervoor sowieso niet had.

moet ik me zorgen maken? ik heb geen bloed verloren.. (godzijdank)
    heb me nog niet ingeschreven bij de VK, nu de juiste tijd?

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    oei wat vervelend!
    opzich zit het vruchtje heel goed beschermd en verstopt dus zou het niet zo erg moeten zijn, maar als je je zorgen maakt zou ik het aan een verloskundige of huisarts vragen (je kan op dit forum ook vragen stellen aan een verloskundige)

en lijkt me goed je aan te melden, ik ging voor een intake bij de vk toen ik 7 weken zwanger was

3. cheetara

cheetara Actief lid

Nov 13, 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Als het juist is dan zou het (nog) geen probleem moeten opleveren, de kleine zou nog goed beschermt moeten zitten in je baarmoeder die nog achter je schaambot zit. Pas met zo'n 12 weken zal die boven je schaambot uitkomen.

Als je je zorgen maakt kun je natuurlijk altijd naar de vk of het ziekenhuis voor een afspraak, al denk ik niet dat ze veel zullen kunnen zeggen of zien.

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

Sep 30, 2011
    1,765
    0
    0
    NULL
    NULL
    En zelfs als ie boven het schaambot uitkomt kan het meestal niet veel kwaad. Je baby ligt als het ware in een zwembad en kan dus wel tegen een stootje.

5. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

Feb 2, 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou morgen even bellen met de verloskundige, kun je je inschrijven en meteen dit verhaal voorleggen. Dan weet je tenminste zeker dat je goed advies krijgt.

6 weken is een prima termijn om je in te schrijven bij de vk

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Vind het niet gek dat het beurs aan voelt, als ik een trap tegen mn scheenbeen krijg voelt dat ook beurs dus zou ook wel zo zijn bij mn schaambot.

Kleine zit goed beschermt hoor geen zorgen.

Share This Page