efin het onderwerp zegt het al, kan een harde buik ook pijnlijk zijn? Ik heb een paar keer per dag dat als ik een harde buik krijg, het voelt alsof mijn baarmoeder dus hard wordt en alsof het via mijn rug wegtrekt. Het is niet héél erg pijnlijk maar voelt een beetje als ongi pijn op het moment dat het naar mijn rug toe trekt. en soms als mijn buik hard is krijg ik steken in mijn buik alsof mijn buik op knappen staat, en ook die trekken met de harde buik weer weg. Er zit verder geen regelmaat in of zo, het is alleen lastig..
Dit komt heel bekend voor, maar ik weet niet hoe het hoort te zijn, want vorige keer heb ik dit nooit gehad.
ik heb dat nu ook,omdat dit niet mijn eerste zwangerschap is schijnt het volgends vk vaker voor te komen,,..anders even je vk bellen joh
De vk zei alleen, zolang je geen bloed verlies hebt kan het geen kwaad, ik vond dat een beetje rare reactie van haar, ik heb inmiddels al de hele tijd pijn in mijn onderrug en buik, maar geen zin om weer te bellen, kijk vanavond wel even hoe het gaat. Ben ook wel weer erg druk geweest vandaag
Is dan toch een teken dat je rustiger aan moet doen, harde buiken zijn normaal en kan ook geen kwaad, maar je mag ze niet teveel hebben, dan moet je een stapje terug doen en echt pijnlijk zijn ze niet, wel heel irri vind ik! sterkte