Harde buik straalt uit naar rug.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moonlightt, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    Sinds vanmorgen ben ik begonnen aan een ab-kuur voor een blaasontstekimg. Merk wel dat de harde buiken wat minder zijn (maar nog altijd vaak per dag).

Kan een harde buik uitstralen naar de rug? Bij iedere harde buik straalt er wat pijn uit naar mijn onderrug, zijn echt steken incl een wat zeurderig gevoel.

Ben woensdag nog op controle geweest bij de vk, zij zegt dat ik de harde buiken in de gaten moet houden maar dat het "normaal" is, had toen alleen geen rugpijn erbij.

Vk praktijk heeft alleen 's ochtends spreekuur, en om hiervoor nu het spoednummer te bellen......

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Spoed nummer is ook voor vragen en zorgen dus gewoon bellen!! Hier geven ze altijd aan, niet googelen gewoon even bellen want daar zijn we voor en er heeft altijd iemand dienst dus je belt niemand wakker

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik had het bij mijn vierde vanaf week 34, deed niet pijn maar zeurde wel in de onderrug

Met 36 weken deed het onwijs pijn en was blij dat ik de volgende dag afspraak had, straalde ook uit naar de liezen, dit bleken echte weeeen te zijn, met 36.1 is hij geboren

4. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Nou wat hippo zegt lijkt me duidelijk. Zij had ook niet langer moeten wachten.

5. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bellen hoor als je twijfelt!
    Daar zijn ze voor.

6. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    Uitstraling in de liezen kan toch ook indalen betekenen? Heb dat gevoel namelijk ook, maar dat is ook buiten de harde buiken zo.

Heb contact gehad met de vk, ze was bezig met een bevalling.
    Ik moet maar een douche nemen, kruikje gebruiken.. En kijken hoe het vanacht gaat. Moet terug bellen als er regelmaat in zit..

Echt gerust gesteld ben ik niet, want een vriendin van mij had ongeveer hetzelfde (harde buiken zonder uitstraling naar de rug) bleken weeen te zijn. Dus bij haar was het ook een begin..

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Oh dat weet ik eigenlijk niet, mijn vierde was nog niet ingedaald, bij 6 cm braken mijn vliezen en toen moest hij nog indalen, ivm uitzakken navelstreng hebben ze hem naar beneden gedrukt omdat hij uit zich zelf niet zakte

Mocht het erger worden echt bellen hoor ! En anders morgen bellen voor een ctg scan,

8. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    Een blaasontsteking in het laatste trimester kan de boel 'in gang' zetten.
    Schroom vooral niet om nog een keer te bellen als je het niet vertrouwd!

Succes en sterkte, hoop dat de douche/kruikjes werken!

Deel Deze Pagina