Ik had gister een oproepje gedaan voor een zwanger iemand in de buurt van Maarssen onder de 20 weken om leuke foto's te maken. Deze is verwijderd omdat het niet aan de regels deed dus ga hem niet nogmaals plaatsen maar er was iemand die vlakbij woonde en als laatste had gereageerd en nu weet ik niet meer wie. Ik had aangegeven dat ik al 2 meiden had gevonden en haar reserve zou houden maar 1 van de meiden reageert niet meer dus zou haar graag alsnog voor de lens willen als dat kan! Wie was dat ookalweer? Mocht je jezelf herkennen kun je me dan even een mailtje sturen? Ik weet niet of ik vandaag nog op ZP kom namelijk. masafotografie@outlook.com
Heb helaas nog geen mailtje gehad dus schop m weer ff omhoog, zou graag nog 1 meid voor de lens willen hebben en ze woonde vlakbij.
Ja er is inderdaad weinig aan, tot je een reeks maakt van platte buik, dikke buik en baby. Kun je hele gave dingen mee doen! Had vandaag 1 meisje al, haar man stond met een ontstopper tussen haar benen, kan niet wachten tot we daar zometeen de baby kunnen leggen hahahahaha En als je dan met een fietspomp de eerste foto maakt alsof je de buik opblaast en dan daarna met een dikke buik doet alsof je een baby wilt opvangen tussen de benen van je vrouw en dan op de 3e foto met een baby in je handen staat... errug leuk! Dat dus! Maar er was dus iemand vlakbij maarssen (vleuten geloof ik) en aangezien ik met de kraamweek naar het kersverse model toe moet is dat wel enorm handig! Anders moet ik zo ver rijden, heb zelf ook 3 kids.
Misschien dat ik dat ben geweest, ik weet niet of ik als laatste had gereageerd. Maar ik woon in Utrecht idd maar niet in Vleuten. Ik heb niet meer gekeken naar reacties, want kon t topic dus niet meer vinden
Oohw maar dat is ook dichtbij zat!! Het andere meisje heeft niet meer gereageerd helaas dus had nog iemand nodig. Hoe ver ben je zwanger? ...zei ik lezend naar je onderschrift Blont... En jaaa dat was jij!! Wist nog dat het iemand was die 19 weken zwanger was en net pas een buikje kreeg. Dat was jij toch? Wil je me nog steeds helpen? En zo ja, zou je me een pb willen sturen met je mail adres? Dan mail ik je wat info!