Ik ben benieuwd of er meer zijn die dit herkennen? Al vanaf het begin was ik misselijk na het eten van Nasi/macaroni . Vorige week woensdag macaroni gehad, en de hele nacht niet geslapen en toen ging het aan het kwam er van boven en onder uit. De hele donderdag door. Ik dacht misschien buikgriepje, maar toch had ik het idee dat het aan de macaroni lag. Gister heb ik snack gehad, frietjes en een broodje hamb spec... En ja hoor weer mis, sinds vanacht weer in de baan het komt me er weer van onder en boven uit. Het voelde net of had mijn lichaam het niet kunnen verwerken. Want het zat me vanochtend echt nog heeeel hoog, Maar voor mij eerst geen macaroni, nasi en snack weer!
Hey meis! Pasta's kan ik ook echt niet eten, die saus is te heftig... Snacks kan ik wel eten, het liefst de hele dag door haha, vooral patatjes en frikandellen.. Mmmjammmmie hihi!
Haha ik kan het woord patat en frikandellen niet meer horen ..Haha.. Maar ja het heeft ook zn voordelen! Ga ik in ieder geval niet zo ongezond eten...
Hihi idd je gaat er wel gezond van eten! Maar toch... als ik moet kiezen tussen een komkommer of een frikandel...
Op dit tijdstip krijg ik nog geen frikandel weg hor hihi, uurtje of 12.... Beebje is wel aan het rommelen, gaat spannend worden nu!
Ik heb t met alle melkproducten, te vet en te zoet eten... Ik hoef gelukkig niet over te geven, maar na een kwartiertje krijg ik enorme maagklachten. Misselijk, vol, enorm opgeblazen gevoel. En dat houdt dan minstens 2 uur aan, of tot de volgende maaltijd. Ik voel me eigenlijk na alles wat ik eet niet lekker, maar na 3 die dingen gaat t helemaal mis. Helaas, want ik heb er wel enorme trek in! Ik heb nog nooit zo gezond gegeten
haha dat is dan wel weer een voordeel dat je gezond gaat eten! Maar het is vervelend dat je dat hebt bij melkproducten.. Aangezien die juist zo goed zijn./ Jij schiet ook al lekker op nog 9 weekjes te gaan!
melk haal je genoeg uit andere produkten Ik drink soja melk tegen me allergie. En slik ook nog gewoon de extra vitaminen.
Ja, maar ik kan nu dus ook niet tegen sojamelk, geitenmelk.. En alle producten waar melk in zit (yoghurt, vla, ijs, kaas etc). Heb nu rijstmelk gehaald, maar valt ook niet erg lekker. Kennelijk kan mijn maag niet tegen de structuur ofzo. Ik begrijp t ook niet helemaal, hopelijk gaat t weg na de bevalling. Maar nu neem ik iedere dag een calciumkauwtablet en gravitamon.
Ik ben ook erg kieskeurig geworden wat eten betreft... Wordt van heel veel dingen heel erg snel misselijk...veel staat me ook tegen dus begin er dan niet eens aan! Vooral machtig eten....blehhhh.... Pasta, macaroni, patat, kroket, vlees...moet er even niet aan denken! Zuivel gaat er wel in.. Zoals; Vanille vla, volle yoghurt, fruit, groente... Heb voor vanavond gevulde paprika's gemaakt met gehakt en rijst. Dat gaat er wel in omdat het wat lichter is! Verder drink ik erg veel Cup A Soup tomaten creme en Cup A Soup Spicy Tomato.