Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Johannal, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hallo,
    Ik ben nieuw en vind het allemaal maar wat spannend...

Normaal gesproken heb ik nauwelijks ergens last van en word ik met een cyclus van gem. 27 dagen een dag of 5 ongesteld. Mijn laatste menstruatie begon op 7 januari maar duurde maar slechts 1,5 tot 2 dagen en maar heel weinig. Dat is anders dan normaal en daarom twijfel ik over hoe het allemaal gaat deze cyclus. Weet iemand hier wat meer over? (ps heb wel getest toen (waarom weet ik ook niet) zo ongeveer halverwege deze cyclys en was toen dus niet zwanger)

Nu heb ik wel allerlei klachten, kleintjes maar toch ik heb al een week last van mijn borsten die ook echt gegroeid zijn, met grotere tepels en ook van die bultjes en aders. Afgelopen maandag (evt. innesteldag) voelde in een lichte steek/duw in mijn lies en sinds die tijd ben ik met vlagen heel moe, misselijk, zweterig en heb ik het warm dan weer koud. Daarnaast ben ik prikkelbaarder, ruik ik ook beter en heb last van mijn buik (het lijkt alsof alles te strak zit). Je zou zo zeggen (na een ochtendje lezen op dit forum) dat alle symptomen er zijn maar goed ik moet dus nog minimaal zes dagen wachten.... pffffffffffffffffff wat duurt het allemaal lang.

Voor iedereen hier die ook in spanning zit te wachten heel veel succes!

2. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Kan iemand van dit forum mijn bericht (wat hier bovenstaat) verplaatsen als antwoord ipv nieuw bericht naar het forum: Spannend een paar dagen voor NOD en nu
    Ik weet zelf niet hoe ik dit moet doen...

alvast bedankt

Deel Deze Pagina