rare fratsen ff lezen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lovecouple, Jun 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    Hallo Meiden,

Ik ben vorige week de hele week ziek geweest.. keelpijn, verkouden, moe.. Sinds vrijdag heb ik alleen nog last van verkoudheid.. 1 neusgat zit steeds dicht.. ook al snuit ik me neus en er komt heel veel uit.. dan blijf hij dicht zitten .. ook heb ik sins 2 dagen rare bultjes op me tong.. ze doen ook pijn als ik warm eten of drinken erop krijg.. me moeder zag ook dat ik een rode keel had. Ik heb verder nergens last van ofzo.. wat zou dat kunnen zijn? hoort het bij de zwangerschap???

2. Wupped

Wupped Bekend lid

Jan 21, 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Mexicaanse griep :D , nee grapje, heb je niet gewoon een keelontsteking gehad, of heb. Ik weet wel dat mijn smaak papillen gevoeliger zijn. als ik koffie op heb branden ze bv.
    zou gewoon ff naar de HA gaan als je nog last van je keel heb om iig een keelontsteking uit te sluiten.

en die verkoudheid.. ik heb gronische verkoudheid, mijn bijholte zijn altijd vol dus kwa gevoel kan ik mee praten met je. Maar je kan voor een weekje max! een neusspree gebruiken..

Beterschap en sterkte.. maareee geen zorgen hoor :) tijd van het jaar :)

3. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

Mar 1, 2009
    107
    0
    0
    Lijkt me niet onder het kopje 'zwangerschapskwalen' vallen.
    Misschien even de huisarts bellen (wel erbij zeggen dat je zwanger bent). Ik weet niet hoe lang je al zwanger bent, maar ziek zijn tijdens hè zwangerschap put je behoorlijk uit!
    Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap 2 weken zware griep gehad en ben ruim 3 maanden bezig geweest om daar weer een beetje van bij te komen!

@ wupped: beetje tactloos grapje!

Share This Page