Sinds een week lig ik nachten wakker van de jeuk. In mn nek, op mn borsten, buik, rug, armen en onderbenen. Als ik de jeuk heb is mn huid heel rood en zitten er allemaal kleine bultjes overal. Na een paar uur trekken ze weg en de jeuk ook en komen na een paar uur weer terug. Smeren helpt een beetje. Heb nu van de huisarts een kalmerende creme gekregen. Mijn ha en vk spreken elkaar tegen. Ha zegt komt van de zwangerschap en mijn vk zegt dat dat vrij onmogelijk is zo vroeg in de zwangerschap. Ik heb dit nooit gehad had een super makkelijke huid... Wat denk jij / u komt het van de zw of moet ik me zorgen maken om iets anders? Gr, Ann
Hoihoi, Ik vind het inderaad ook al vrij vroeg voor de zwangerschapsjeuk maa rhet kan natuurlijk wel want nu gieren de hormonen door je lijf en daar kan je huis op reageren. Als het crempje helpt dan zou ik daar voorlopig lekker mee door gaan. Word het niet minder of neemt het toe neem dan contact op m et je verloskundige en laat je door verwijzen naar de gynaecoloog. Imke