Hallo meiden, IK zit nu dag 27.. (morgen mijn NOD) en heb sinds vanmorgen een hele harde buik! vanaf me navel tot naar onder... het zachtjes indrukken voelt echt niet fijn... en word ik misselijk van. Ik heb 5 dagen voor mijn NOD ongi gevoel in me rug gehad, sinds gister is dit helemaal weg en heb ik alleen een vreemd gevoel in me buik. Ook heb ik puistjes op me rug, (dat heb ik nooit gehad!) en me rug voelt vet aan..... ook stemmingswisselingen volgens me vriend, (hihi, hij weet niet dat dit een symp. zou kunnen zijn hahaha.) Herkennen jullie dit? kan een harde buik een symptoom zijn? Ik vind het erg spannend!
Een harde buik kan ook komen door vermoeidheid, volle blaas, blaasontsteking. Had ik zelf toen ik blaasontsteking had namelijk. Of het een symptoom kan zijn weet ik niet, wel in een veel later stadium van een zwangerschap toch? Ik hoop het wel voor je in ieder geval meis!!! Ga je morgen testen??
vermoeidheid ken ik het niet van, maar zeg niet dat t niet zo is.... volle blaas heb ik echt niet, en blaasont. heb ik mega vaak gehad, nooit opgezette buik... dus afwchten word he hihi.... morgne ga ik testen als me temp niet gezakt is morgen vroeg