Hey, weet iemand of je bij de 16 weken echo al kunt zien of 't een jongen of meisje wordt...? ik ben ontzettend nieuwsgierig wat ons ukkie wordt namelijk just curious!! xx Cat
ik wist het bij shirley met 16 weken en 6 dagen maar dan moet ik wel zeggen dat het bij een 3d echo te zien was
ik lees even mee, heb op 29 maart een afspraak staan om een geslachtbepaling te doen, dan ben ik 16 weken 4 dagen.
Wij hadden de geslachtsbepaling met 15w6d en toen de benen eenmaal wijd gingen was het erg goed te zien!
Jep hier ook ik weet niet waar je woont maar jan koning in ochten is een aanrader doet met 16 weken voor 25 euro al geslachtsbepaling!!! Succes leuk!
Was goed te zien hier hoor, duidelijk hamburgertje op 2D met 16 weken. Met 28 weken isdat weer bevestigd met een 3/4D.
Ik lees ook even mee... Wij hebben de geslachtsbepaling pas 8 april en ben dan al 18 weken, maar toch. Goede berichten!
Wij hadden een geslachtsbepalingsecho tussen de 16 en 17 weken en na wat gepor omdat de beentjes ervoor zaten, bleek dat het goed te zien was! Een meisje!
Rond een week of 11 ontwikkelen de geslachtsorganen zich, dus bij 16 weken moet dat echt wel te zien zijn, tenzij de kleine z'n benen tegen elkaar houdt Ik heb het tijdens de zwangerschap van Thirza bij de tweede termijnecho gezien: toen waren we 13 weken. Durfde er toen niet zo vanuit te gaan, omdat ik ervan uit ging dat je daar toch wat meer echo-leeservaring voor zou moeten hebben. Maar wij hadden toen wel een megaduidelijke echo, de echoscopiste werd er helemaal lyrisch van, en het werd bevestigd bij de 20-weken Toen ik later ook fotos van anderen zag, snapte ik idd waarom onze echoscopiste er zo lyrisch van werd
Ik heb met 16 weken ook een pretecho gehad en ze lag er prachtig voor, benen omhoog, de echoscopiste kon goed kijken. Ze durfde geen garantie te geven maar ze zei ik denk een meisje Was trouwens gewoon 2D
Het is dat hier de echo's zo duur zijn...anders had ik ook zeker met 16 weken een echo laten maken. Het schijnt dat het dan al goed te zien is. Helaas hier geen echo's voor 25 euro.