Continue hoofdpijn in mijn nek

Discussion in 'Eerste symptomen' started by camadia, Aug 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. camadia

camadia Lid

Sep 2, 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word al bijna een week gek van de hoofdpijn die echt in mijn nek zit, voelt enigszins al beginnende migraine.

Ik heb hierdoor echt moeite om te functioneren!
    Ik drink heel veel water en eet gezond maar niets helpt. Ik neem verder twee keer op een dag een paracetamol maar ook dat verlicht niet.

Zijn er meer zwangeren die hier ervaring mee hebben? En weten jullie nog hoelang dit duurde? Of zijn er mensen die tips hebben?

Bij voorbaat ontzettend bedankt!

2. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het kan ook door de verandering in je hormoonspiegel komen dat je snel bloeddrukverschil hebt en daardoor hoofdpijn.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

In het begin van de zwangerschap had ik er ook zo'n last van. Niets wat ik deed hielp..het is uiteindelijk wel weer overgegaan..maar ja.

4. camadia

camadia Lid

Sep 2, 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor jullie reacties. Ben aan de ene kant zo blij dat ik zwanger ben maar doordat ik me continu voel alsof ik migraine heb kan ik er nog niet echt van genieten.

Ik hoop dan maar dat het snel over gaat.

@liesben, heb jij nog enig idee hoelang het geduurd heeft voordat het bij jou over ging?

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Vlgs mij...maar ik kan me vergissen...was het met 5-6 weken in ieder geval een heel stuk minder!

6. camadia

camadia Lid

Sep 2, 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het toen bij jou voorbij was. Ik hoop bij mij ook.
    Bedankt voor je reactie! :)

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik heb het hele eerste trimester vreselijke hoofdpijn gehad.,. En toen ik moest bevallen, vlak er voor ook een mega hoofdpijn aanval..
    Maar ik heb het ook vaak als ik ongesteld ga worden. Dus de hormonenspiegel...

Share This Page