soepjurken

Discussion in 'Zwangerschap' started by claudje10, Mar 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claudje10

claudje10 Actief lid

Sep 21, 2006
    130
    0
    0
    pfff.....gisteren en vandaag naar de stad geweest op zoek naar zwangerschapskleding. en het resultaat: hevig gefrusteerd.
    ligt het nou aan mij of zijn al die kleren net soepjurken?
    loop ik de miss etam binnen, hebben ze best leuke kleding totdat je bij de jawel hoor 3 vierkante meter met zwangerschapskleding komt.
    jeetje zeg...mag ik er misschien nog enigszins leuk bijlopen deze maanden? ik voel me soms al onzeker genoeg.

zo...dat ben ik ff kwijt. herkenbaar of ligt het aan mijn zeer aanwezige hormonen? :evil:

2. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ben je al bij H&M geweest? Die hadden wel leuke spullen vond ik.

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Haha soepjurken! Was het maar weer voor jurken ;)

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb bijna geen zwangerschapstruitjes. als je een elastische positiebroek koopt dan hoef je nog geen enorme buik te hebben, dan doe je er een vlotte buikband opverheen en een lang normaal truitje.
    dat kan ik nu nog net hebben. binnenkort zal ik echt positietruitjes moeten kopen. Ik heb er wel al twee gekocht beiden bij prenatal in de aanbieding. en gewoon strak dus accent op brosten en taille.

5. kims

kims Actief lid

Jan 7, 2007
    352
    1
    0
    Bij de wehkamp heb je leuke kleren! Die kun je ook gewoon online bestellen.

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ook bij babywalz trouwens

7. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    miss etam heeft ook wel leuke truitjes

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    In het begin kon ik ook niks leuks vinden! Je oude kleding wordt te klein, maar zwangerschapskleding is net te groot! Dus lijkt het ind. soepjurken! Maar nu passen die soepjurken mooi om me lijf, en zitten ze gewoon strak!
    Prenatal heeft een leuke collectie! Beetje moderne kleding! Het merk mama licious is leuk! Zelfde fabrikant als vero moda! En ook niet extreem duur!
    Ik weet niet waar je woont, maar ben laatst in Aalsmeer geweest, daar hebben ze een mega prenatal, en een hele ruime keus aan zw. kleding! gewoon een complete winkel vol! Heb daar ff flink geshopt, en moet zeggen..zie er redelijk modern uit nu! hihihihih

suc6!

9. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    C&A heeft ook wel iets leuks liggen, en anders OTTO ( Otto.nl)
    Daar heb ik een leuk rok besteld, en een leuk shirt, en een leuke broek, en het zit heerlijk!

10. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    ik ken het probleem.
    vind het allemaal @#%^kleding.
    Behalve bij Mom2be in zutphen. een grote winkel met van alles.
    Van strakke jurkjes ( die ook nu al strak zitten) tot echt trendy shirts,korte spijkerrokjes, maar ook ( voor mij handig) echt nette, maar toch leuke kleding voor het werk.
    Goedkoop is het niet, en daar moet je niet te hard over nadenken , want voor die paar maanden is het eigenlijk best zonde van je geld ( en toch koop ik mijn kleding daar)

11. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik vind de H&M ook een aanrader. En het is zoals het hierboven al werd gezegd... vooral de truitjes en jurken lijken groot en zonder model, totdat je echt een grote buik hebt, dan zit het als gegoten.
    Ik heb zelf heel lang gewoon mijn eigen truitjes aangehad op een leuke positie(spijker)broek.

12. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik heb zelfs met de meest elastische broeken nog een probleem. Daarom moet ik onder mijn buik nog een riem dragen, anders zakt ie alsnog. Heb nu 1 fijne broek, maar daar kan ik natuurlijk niet de hele week mee doen.

Wat dat betreft wacht ik met smart op iets meer buik. Dan past positiekleding vast wat beter. En inderdaad: was het maar jurkjes-tijd. En dan zonder maillots of pantys, want die zitten nu écht niet!

Succes...

13. deb1

deb1 Actief lid

Nov 28, 2006
    256
    0
    0
    ik heb bij de STing wat langere shirts gekocht en een maatje groter. deze kan ik voorlopig nog aan. Heb ook een paar van die jurkjes gekocht. heel hip tot over mijn kont. die kan ik ook echt voorlopig nog dragen. gewoon ook een maatje groter.

14. aafje87

aafje87 Actief lid

Jan 11, 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    hihi, in het rek lijken het inderdaad soepjurken, totdat je het aan hebt!(en dan weet je ineens ook weer waarom het zwangerschapskleding heet, je buik moet erin passen!)
    Ik kan van veel al geneens meer maat M aan terwijl dat mijn normale maat is, het is dus nog een keer geestelijk heel moeilijk om maat L te kopen(van zwangerschapskleding) maar ondertussen heb ik me er overheen gezet. Pak gewoon die soepjurk uit het rek en je zal merken dat het geneens zo slecht zit als dat het lijkt! Ik ben persoonlijk helemaal gek van mamalisious, erg hippe kleding en ook gewoon mooi meelopend qua figuur!

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik heb bijna alles bij CacheCache gekocht.

16. claudje10

claudje10 Actief lid

Sep 21, 2006
    130
    0
    0
    nou..misschien moet ik dan nog even wachten totdat mijn buik groter wordt. hoewel dat de afgelopen weken erg goed gaat want hij groeit terwijl ik ernaar kijk.
    in de zomer zal het ook wat makkelijker zijn denk ik...een paar jurkjes of rokjes, een topje eroverheen en klaar is mama in spe.

bedankt voor de tips dames en dat ik ff mijn ei kwijt kon!

17. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik kan geen mooie zwarte broeken vinden, gek word ik ervan! Ik heb altijd mette zwarte broeken aan, maar nu is het echt een ramp! Iemand nog tips?

18. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    Ik koop meestal van et merk Noppies, zij hebben leuke zwangerschapskleding. Gewoon lekkere jeans en mooie topjes. Ze verkopen et bij de betere babywinkels.

Groetjes Mona

19. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    Zie bovenstaand, heb een mooie nette zwarte broek van Noppies.
    was 59,95 euro

groetjes Mona

20. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    H@M heeft hele mooie positie kleding, is al een paar x genoemd.
    Ik heb een mooie zwarte broek, en online heb ik een mooie rooie zomer jurk besteld, en een witte blouse.

jessica

Share This Page