Beste verloskundigen, Bijna elke week heb ik wel een nieuwe vraag haha. Nu aangekomen in week 34 en had maandag controle gehad (groeiecho). Toen was er al moeite met et hoofdje opmeten omdat het al wat was gedaald in mijn bekken. Ik moest toen met een soort kussen onder mijn billen liggen waardoor de baby door de zwaartekracht iets hoger kwam. Nu sinds een dagje heb ik flinke menstruatiepijn in mijn onderbuik die continue aanhoud. Ook heb ik heel soms last van steken in mijn vagina, met name bij een volle blaas. Ook had ik gister het gevoel van dat ik moest poepen maar dat was absoluut niet het geval. Net gedoucht, terwijl ik onder de douche sta neemt de pijn af. Zodra ik eronder vandaan ben komt het weer opzetten. Ik heb maandag urine laten controleren en die was schoon. Het is wel nog op een kweek gezet ivm gbs. Wat zijn dit soort pijnen? Het opnieuw of dieper indalen? Voorweeen? Alvast bedankt!
Hoi, Het klinkt niet als iets dat kwaad kan. Het kan verder indalen van het hoofdje zijn. En inderdaad voorweeen. Steken in de vagina hoort er ook bij helaas. Geen zorgen dus. Groet evelien