Ik ben nu ruim 20 weken zwanger en heb nu al weer last van harde buiken.... Bij mn meiden ook veel last van gehad en met weeën in het ziekenhuis gelegen. Wie heeft dit ook al zo vroeg? En heb afgelopen week het gevoel dat mn benen van pap ofzo zijn... Geen kracht in. Oke ik heb een spierziekte maar zo erg had ik het niet eerst. Bah.. Ben alleenstaand en heb er dus al 3 rondlopen. Iemand die zich hierin herkent?
Als je veel harde buiken hebt dan neem je te weinig rust. Zou dus proberen vaker even te gaan zitten en het rustiger aan te gaan doen.
Dat is dus het lastige ..Deze week al steeds zitten koken ipv staan. Wel afwisselend met staan om dingen te snijden of goed in de pan te kunnen kijken. En verder ook zittend de was doen enz. Ik baal dat het nu al is.. Zit net op de helft. Heb er nog drie rondlopen .
Ik vind zelf zitten en veel moeten opstaan vermoeiender dan blijven staan. Maar dat is persoonlijk, misschien ervaar jij het anders. Maar met elke keer opstaan gebruik vaker je buikspieren dan wanneer je blijft staan. Anders moet je misschien toch wat hulp gaan inroepen van familie/vrienden e.d. Misschien dat iemand je wilt helpen met de zwaardere dingen?