Harde buik

Discussion in 'Gezondheid' started by lima, Nov 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lima

lima Actief lid

Jan 10, 2007
    173
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 28 weken zwanger en voel mijn kindje al een aantal weken (veel bewegen). De bewegingen zijn ook erg krachtig, je ziet duidelijk mijn buik bewegen. Nu heb ik sinds een aantal dagen vrij vaak een harde buik, niet gedeeltelijk, maar m'n hele buik. Ik heb niet echt krampen als ik een harde buik heb, maar soms wel steken. Ook voel ik het kindje minder vaak en krachtig bewegen. Mijn vraag is eigenlijk of dit wel vaker voorkomt en ik me geen zorgen hoef te maken of dat ik toch even mijn verloskundige zal bellen?
    Alvast bedankt!

Groetjes Lima.

2. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Harde buiken zijn op zich niet erg, maar als ze pijn doen/ pijnlijk zijn even bellen met de verlos. Ook als je je kindje minder of anders voelt dan gewoon altijd even bellen.

Waarschijnlijk is er niets ergs aan de hand, maar beter een keer te veel bellen dan te weinig toch?!

Sterkte!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

als het voor je gevoel niet goed zit gewoon bellen. Daaris je VK voor. de mijne zegt altijd; bel liever teveel dan te weinig!

4. lima

lima Actief lid

Jan 10, 2007
    173
    0
    0
    Bedankt! Vanmiddag om 15.00 uur heb ik een afspraak om alles even te checken. Dat stelt met toch gerust.

Groetjes Odette.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

groot gelijk!

maar ben er ook achter nu dat ze minder ruimte gaan krijgen in je buik waardoor ze minder gaan bewegen. Ga er gewoon vanuit dat alles goed is enneh een extra check kan nooit kwaad!

Share This Page