Ik ben nu 26 weken zwanger en de laatste paar nachten slaap ik zooooo slecht... Heb ontzettend last van een harde buik en dit voelt dus erg onprettig.... Ik werk al niet meer, ivm bekkenklachten, neem overdag genoeg tijd om te rusten. Vannacht was het zo erg dat ik gewoon echt een bobbel op mijn buik had staan. Weet iemand wat dit is en hoe ik het tegen kan gaan?? alvast dank je wel knuf Juud
Je bedoeld een keiharde bobbel die ergens uitsteekt?! Haha, wat dacht je van een voetje of nog erger, een KONTJE! Ik heb wel eens het gevoel dat mijn baby door mijn buik heen ploft!
Laatste tijd heb er erge last van mijn buik moet ik zeggen... het is niet meer even leuk een schopje hier of een hikje daar.... het is de hele dag zowat door hikken en schommelen van links naar rechts... hier en daar af en toe een trap in me zij die erg onprettig voelt... en af en toe een flinke klap op me lies is ook niet ideaal... zou zeggen ik wens je nu al veel succes voor de aankomende weken... want ik ben blij als mijn, ohh zo schattige buik getransformeert is in een baby
haha, bij mij ook! Kontje steekt helemaal uit en de baby zit de halve dag met een voetje onder mijn ribben te porren. Maar het is ook wel grappig soms, soms zit bezoek heel vreemd naar mijn buik te kijken, die schud dan helemaal heen en weer, maar ik ben er zo aan gewend dat het me soms nieteens meer opvalt. Zal wel wennen zijn als die druktemaker straks geboren is.
Harde bobbels zijn indd vaak kontjes enzo, maar ik had ook ook puntbuiken tijdens de weeen, dan werdt je buik helemaal zown punt zeg maar. Als je echt veel en vaak harde buiken hebt zou ik het wel ff aangeven bij je vk of gyn.
Haha ik herken het helemaal! Gisteren lag in in bed en opeens bewoog mn buik en zat de kleine helemaal rechts en die kant was mega hard en links was het zacht en platter haha! Mn vriend keek me echt zo aan van What the **** hahaha!! Ik ben even wat heen en weer gaan lopen in de kamer en toen had de kleine meid haar gewone plekje vrij snel weer gevonden hehe!! Denk dat ze met dr kontje ff aan het duwen was geslagen ofzo haha!
Herken dat ook wel ja. Vooral als ik 's aovonds op bed lig, heb ik soms ook dat het kindje helemaal aan één kan ligt. Dan voel ik daar een harde bobbel en de andere kant is helemaal zacht. Apart gevoel is dat. groetjes Sämira
Leuk is dat he? Als ik nu op de bank lig 's avonds gaat mijn hele buik op en neer...ziet er echt super schattig uit!
wat ik altijd grappig vondt (beetje pesten) als we dan boven op bed lagen pakte ik de afstandsbediening (was natuurlijk koud) en legde die boven op mijn buik, en ja hoor binnen een paar seconden begon ie te trappen.....elke keer weer aan