eng

Discussion in 'Zwangerschap' started by tientje, Jun 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tientje

tientje Actief lid

Jun 28, 2006
    375
    0
    0
    Hoi Allemaal, Ik vind het allemaal gewoon een beetje eng. (1ste keer zwanger)Ik ben niet misselijk heb wel last van mijn borsten en af en toe een soort lichte steek of soort wazig gevoel links onderin mijn buik. ook sinds het weekend af en toe bruin vloed. maar heb gelezen dat het innestelling kan zijn.
    Je moet je zwanger voelen maar hoe voelt dat dan. en wat gebeurt er allemaal met je lichaam, en gaat alles wel goed. Ben je echt zwanger of denk je dat je allerlei dingen voelt. Kortom je moet eigenlijk genieten maar dat lukt niet zo goed als je zo onzeker bent.

zijn er meer hier die dit hebben, zo onzeker zijn.

2. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    Meid, ik denk dat het voor iedereen weer anders is. Iedere zwangerschap is anders, is me verteld. Ja hoe voel je je, kan ik moeilijk zeggen. Ik heb ontzettende last van mijn rug en van mijn borsten en ben kei moe, maar sommige hebben helemaal nergens last van.
    En het onzekere gevoel heb ik ook nog steeds hoor, ik denk dat het blijft zeker tot de 13 weken, ondanks dat ik een heel mooi hartje gezien heb.
    Meid veel succes en probeer er van te genieten!!!

3. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    tja hoe voelt het om zwanger tezijn
    ik kan het je niet vertellen
    heb nergens last van
    ben alleen een beetje moe
    ik vind het ook dood eng maar goed we zien wel hoe het gaat

4. sammie01

sammie01 Actief lid

Apr 3, 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    tja dat is voor iedereen anders sommige vrouwen weten ook niet eens dat ze zwnager zijn!!!
    ik ben heel erg moe (ga ook smiddags even slapen)
    en heb opgezwolle borsten en ze doen pijn verder af en toe steekjes in mijn onderbuik maar verder niks... geen misselijkheid of wat dan ook

5. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    @ tientje..dit is nu mijn 5de kindje en ik heb het nog STEEDS, kan het nog steeds niet geloven en deze keer ben ik ook niet echt misselijk ofzo, af en toe, maar elke zwangerschap is anders zelf alle 5 van mij waren heel anders, dus het is heel normaal hoor...!

6. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Hoi Tientje,

ik merk er ook maar weinig van, hoor. Ik heb me ook wel eens afgevraagd of ik het streepje op de test heb verzonnen, want ik voel me helemaal niet zwanger. Ja, ok ik ben wel moe, maar dat kan ook aan andere dingen liggen. Ik heb ook pijn gehad in mijn borsten, maar dat heb ik voor mijn ongesteldheid ook.

Eigenlijk heb ik pas sinds een paar dagen dat ik me een beetje vol voel in mijn buik en als ik heel, heel goed voel, is er een kleine glooiing net boven mijn schaambeen.

Je wil het vast niet horen, maar eigenlijk is het wel fijn om er niet zo veel van te voelen, toch? Denk aan al die vrouwen die vreselijk misselijk zijn!

Je bent echt zwanger! Geniet ervan!

Groetjes,

Dominique

7. mannie

mannie Lid

Jun 30, 2006
    16
    0
    0
    den bosch
    Ook ik ben net zwanger( na tweede ICSI) maar ik voel erg weinig, heb veel pijn in mijn buik en heel soms een piepklein beetje misselijk. Omdat ik bij de eertse ICSI een miskraam heb gehad ben ik misschien nog wel onzekerder. Ik ben jaloers op al die vrouwen die een (1!!!) test doen en gaan genieten. Ik had er 4 nodig......
    Nu voel ik echter pijn in mijn buik en bij die miskraam voelde ik niks dus kop op het wil allemaal niets zeggen!! :) :)

8. pooh7605

pooh7605 Actief lid

Apr 20, 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Hoi Tientje,

Ik ben ook voor de eerste keer zwanger en kan me net zoals jij herinneren dat ik me ook zo voelde als jij. Sommige vrouwen voelen zich anders wanneer ze zwanger zijn en sommige weten het al zonder een test te hebben gedaan. Ik had en heb dat dus totaal niet, ben niet misselijk geweest, wel pijn in mijn tepels. Het enige waaraan ik het kon merken dat ik zwanger was was dat ik helemaal onder de blauwe aders zat heel mijn lijf zelfs mijn vingers en meteen één dag na mijn eisprong kreeg ik pijn in mijn tepels. De meeste dachten dat het ontpillen was want ik was in maart gestopt en in april zwanger geraakt dus meteen de eerste keer.
    Ik ben nu in de 13e week en nog steeds nagenoeg geen klachten hongerig, wat gevoelige borsten en humeurwisselingen af en toe maar meer ook niet. Heb het hartje gehoord dit wilde ik want ik was zoooo onzeker of dat ik wel zwanger was maar ik ben zwanger heb het hartje gehoord.
    De meeste zeggen ook dat ik blij moet zijn met zo weinig klachten dat ben ik ook maar het maakt me toch onzeker.

9. tientje

tientje Actief lid

Jun 28, 2006
    375
    0
    0
    bedankt voor jullie antwoorden. Je hoort inderdaad alleen maar van allerlei klachten en dat je het al weet voor een test etc. Maar ben blij dat ik in ieder geval niet de enige bent.

10. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    Hoi Allemaal, Ik vind het allemaal gewoon een beetje eng. (1ste keer zwanger)Ik ben niet misselijk heb wel last van mijn borsten en af en toe een soort lichte steek of soort wazig gevoel links onderin mijn buik. ook sinds het weekend af en toe bruin vloed. maar heb gelezen dat het innestelling kan zijn.
    Je moet je zwanger voelen maar hoe voelt dat dan. en wat gebeurt er allemaal met je lichaam, en gaat alles wel goed. Ben je echt zwanger of denk je dat je allerlei dingen voelt. Kortom je moet eigenlijk genieten maar dat lukt niet zo goed als je zo onzeker bent.

zijn er meer hier die dit hebben, zo onzeker zijn.

dat bruine vloed kan nu geen innesteling meer zijn want de innesteling heb je in de 1e week na de bevruchting, je bent inmiddels 6,5 wk zwanger dus wat dat is weet ik niet, mischien nog iets van oud bloed (zou heel goed kunnen, en als je het niet vertrouwd moet je gewoon je ha bellen)

en wat dat voelen betreft dat je zwanger bent, je hoeft je helemaal niet zwanger te voelen meid, probeer er gewoon van te genieten dat er straks een klein wondertje op de wereld loopt van jezelf ipv allemaal gekke dingen te denken, komt heus allemaal wel goed, wees blij dat je juist nergens geen last van hebt, dat kan straks allemaal nog gaan komen, of met nog meer mazzel juist niet....

heel veel succes :D

Share This Page