Ze zijn nog steeds bang voor vroeg geboorte .. Ben nu 35+2 ik mocht bijna morgen naar huis maar helaas nog steeds niet .. Ik ben zo klaar met zwangerschap en ziekenhuis .. Ben in echt een slechte moeder als de baby er nog niet is of ze me met 37 weken willen inleiden.. Ik heb bloedingen .. Ook zijn ze bang voor los latende placenta of iets met navelstreng .. Nog max1,5 week inhouden en dan eruit laten halen met inleiding .. Ben ik echt zo slecht dat ik dat wil ? Ik mis me kids .. Me huis, me vriend.. En voel me gewoon echt niet lekker.. Heb al 5 dagen pijnlijke harde buiken.. Ik slaap amper , Lopen is meteen een bloeding.. Ben ik nie egoïstisch als ik het aan mijn gynaecoloog ga vragen ? Morgen komt hij weer langs dus wil ik het gaan vragen, 5 dagen ziekenhuis ik word echt gillend gek nu 😢 kindjes huilend weg bij mama .. Zelfs me hond eet niet meer 😢 ben d'r klaar mee.. Al kan ik in deze conditie echt nog niet bevallen hoor 😢
Klinkt me als een hele gewone reactie en ik denk dat je pas een slechte moeder bent als je het je kindje de schuld hiervan gaat geven. xxxxx
nee hoor geen egoistische moeder je klinkt meer als iemand die er helemaal doorheen zit. Het is niet vreemd of gek je wil gewoon geen zorgen meer. Het is natuurlijk erg stressvol om in het ziekenhuis te zijn en je gezin zo te moeten missen. Ik vraag me af of het beter met je gaat wanneer je thuis bent. Je kinderen/man/hond zullen het fijn vinden maar maken zich niet minder zorgen. Het gaat dat nog niet beter met jou of met je kindje. Hopelijk voelen jullie allemaal snel een beetje beter en kunnen jullie wat meer rust vinden. Het zou verstandig zijn om in het ziekenhuis te blijven anders doe je snel teveel en je hebt nog niet echt rust dat lijkt me ook niet goed. Heel veel succes!!
Je zit er duidelijk doorheen. Bespreek dit met je gyn. Ze zullen je inleiden zodra het verantwoordelijk is. Wacten duurt helaas lang Sterkte nog even meid
Ik zou het idd gewoon melden hoor Slechte moeder lijkt me echt niet maar vind het juist heel begrijpelijk hoor dat je het even helemaal gehad hebt ! Veel succes !!
klinkt mij als heel logisch en als de gyn een beetje menselijk is zal hij best bereidt zijn om te kijken wat mogelijk is
Nee kindje geef ik zeker niet de schuld hoor.. Ik. Bedoel wat kan de beeb er Aan doen.. Het is wel een eigenwijsje... @ allemaal Dank jullie voor jullie reactie ... Ze gaan het niet tegen houden mocht het nu van zelf komen.. Maar helpen doen ze zeker niet voor de 37 ste week.. Beetje is niet te klein .. Loopt zelfs met de groei voor.. En ja op het moment zit ik er ook echt door heen... Kan echt elk moment janken steeds hoor... Vandaag ook mijn aanspraak weg die voor me lag.. Leuk voor haar maar minder leuk voor mij... Is nieuw vrouwtje gekomen en zit de hele dag al met mini aal 10 mensen aan bed.. Ik viel vanmiddag om van de slaap en wilde proberen om even me ogen dicht te doen gaan ze muziek aan doen via de iPad ofzo zonder koptelefoon.. Dus was niet echt vrolijk en nu weer klaar wakker .. Ik krijg zometeen een slaappil van de verpleegkundige .. Gynaecoloog heeft daar toestemming voor gegeven.. En morgen ga ik maar. Ff een gesprek met hem aan... Dank jullie wel meiden...
Hopelijk wat geslapen? Misschien lucht het gesprek of een potje goed huilen juist wel op.. heel begrijpelijk dat je er zo doorheen zit. Het is niet niks!! En dat je dan een slechte moeder bent.. zeker niet!! Je bent al zo ver gekomen, die laatste weken zijn zo voorbij. Probeer je gedachten wat te verzetten en je rust te nemen waar je kunt zodat je wanneer het begint er wel klaar voor bent. Jammer dat je buurvrouw met haar bezoek minder rekening met je houdt. Hopelijk kan het personeel dit ook wat in de gaten houden? Komt allemaal wel goed meis! Nog ff geduld en blijf eraan denken dat je dit alles voor je kindje doet wat straks heerlijk in je armen ligt! Nog ff doorzetten, dat lukt jou!
Sterkte meid! Bedenk wel dat de grootte /gewicht van een baby niet leidend is. Het gaat er om dat onder meer de longetjes veel te verduren krijgen als het kindje eerder komt omdat ze er nog niet helemaal klaar voor zijn. Gewoon het gesprek aangaan met je gyn die kan de beste inschatting maken en evt. vragen of je op een rustigere kamer kunt liggen, want dit levert je ook stress op.
wat vervelend dat je niet de rust kan nemen die je op dit moment wil/nodig hebt. erg raar dat je buurvrouw geen rekening wil houden. Dikke knuffel om je nog een beetje op de been te houden, succes met het gesprek!
Dank jullie wel allemaal..? Ze willen er iedergeval alles aan doen om de 37ste week aan te houden.. Komt het spontaan is het goed . Maar ze gaan me niet nu helpen daar kan ik in komen hoor en vind ik ook logisch .. Mijn beebje moet het wel aankunnen zeg maar en dat risico neem ik liever niet ... Ze willen me wel helpen zodra ik 37 weken ben.. Nog 1,5 week.. Ze laten me niet gaan nog omdat ik tijdens het lopen pijnlijk harde buiken heb en ik heb daarvan te veel en te vaak .. Ook te zien op ctg.. En bloedverlies wat wel minder is nu gelukkig .. Maar ook omdat ik de baby niet meer voel baart dat zorgen.. Terwijl we wel goede ctg scans hebben.. Met hier en daar wel een flinke dip hoor in de hartslag zowel te hoog als te laag ... Maar meerendeel is wel goed ... Dus nog 1,5 week uitzingen ... Was wel ff balen hoor alles zo 2,5!week ziekenhuis is niet niks natuurlijk
Fijn dat je een gesprek hebt gehad, het was natuurlijk niet wat je had gehoopt maar wel had verwacht. Het is goed dat ze jullie in de gaten houden. 1 1/2 week klinkt wel erg lang als je er al 2 1/2 week hebt gelegen. Hopelijk kun je nog een beetje rust vinden en je langzaam wat beter voelen zodat je het wat beter aan kunt. De dagen duren wel lang als je niet veel kunt doen, heb je wel dingen om jezelf te vermaken?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Maar nog even doorzetten en dan wordt je geduld beloond met een nieuwe telg! Je kunt het!!!
Mee eens. Nee hoor je bent geen slechte moeder. Logisch dat je je kinderen mist. In het ziekenhuis liggen is niet leuk en vooral niet wanneer je kinderen huilend weg gaan en je hoort dat de hond zelfs niet meer eet. Balen dat je nog steeds daar moet blijven, maar snap hun angst wel en waarom je moet blijven. Nee is niet leuk! Heeeeeel veel succes de komende dagen/weken. Nog ff en dan heb je je kleine vast
Ik snap je heel goed.. Ik was 28 weken zwanger en kreeg toen te horen dat ik moest blijven totdat de baby geboren was... Kon nog 1 dag zijn, kon ook nog weken duren... Maar ze zouden me met 37 weken gaan inleiden, al was de kans klein dat ik dat ging halen... Ik voelde me super, had nergens last.. Alleen eiwitten in de urine, en hoge bloeddruk... dus vergiftiging... Baby had flinke groeiachterstand... maar ik vond het zo moeilijk om daar maar te liggen in dat ziekenhuis... Voelde me kiplekker, bedden lagen vreselijk en miste mijn zoontje en man vreselijk! De situatie was na 2 weken hetzelfde, geen veranderingen, stabiel en toen opperde 1 gyneacoloog dat hij me in de thuismonitoring wilde plaatsen.. Hij zou gaan overleggen! Ik was dolgelukkig! Mn spulletjes al gepakt, mn man gebeld.. tot ze terug kwamen en de rest het er niet mee eens was... Ik was zoooo teleurgesteld.. Heb toen gezegd: Ik ga naar huis hoor, echt heeeeel kinderachtig gedaan, uiteindelijk naar huis gegaan... Dokters me toch in de thuismonitoring gedaan... Maar tegen hun advies in... Toen voelde ik me ook vreselijk... Maar zijn gewoon je hormonen, je emoties... Je voelt je zo machteloos, denkt thuis kan ik ook liggen... Heb ik meer rust... Ik was na een paar dagen weer terug, na een slechte ctg... Uiteindelijk nog weken gelegen daar... Spijt van mn kinderachtige gedrag... schaam me ervoor... Voelde me ook waardeloos toen...