Ik ben bijna 38 weken zwanger en heb sinds een aantal dagen aanhoudende buikpijn. Afgelopen nog op controle geweest en alles was goed, bloeddruk 130/80 dus ook prima. Ben wel extreem vermoeid en heb geen fut meer om iets te doen. Ik blijf wel in beweging al kost me dat heel veel moeite. Is het normaal dat de "laatste loodjes" zo aanvoelen? Verder houd ik veel vocht vast in mijn handen en enkels en regelmatig terugkerende hoofdpijn. Die buikpijn is echter wel heel vervelend, zit in heel mijn buik, boven mijn navel en ook eronder. Kunnen dit ook beginnende weeen zijn? Het is mijn eerste goede zwangerschap en weet dus niet hoe het voelt. Ik maak me niet heel erg druk maar ik vraag me af of meerdere dit soort buikpijn herkennen. Het is heel de dag eigenlijk wel aanwezig, zeurend gevoel maar geen extreme pijn al voel ik het wel. Gisteren ook erge krampen gehad met veel diarree. Kan dit een teken zijn van een aankomende bevalling?
Het kan.. hoeft niet helaas. Voorweeën kun je een aantal weken voor de bevalling al hebben. Ik heb het nu ook al, inclusief de krampen en hele goede stoelgang. Komt de pijn regelmatig? En als in een golf; beetje pijn, steeds meer en dan zwakt het weer af? Ik hoop voor je dat het rommelen gauw doorzet. De laatste loodjes wegen vaak zwaar.
Zo voelt het inderdaad aan. Ik ben benieuwd.... al is het misschien beter als uk nog even blijft zitten, van mij mag het wel beginnen eigenlijk