harde buiken 22 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Twiga, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste,

ik maak mij wat ongerust omdat ik DENK dat ik sinds maandag regelmatig harde buiken heb. Mijn buik staat dan op spanning (waardoor zelfs zwangerschapsbroek vervelend aanvoelt) en hij is dan echt hard (kan er precies niet meer zo in duwen).

Het doet op zich geen pijn ofzo, maar ik merk het natuurlijk wel.

Kan dit kwaad zo vroeg in mijn zwangerschap (ben 22 weken).

Alvast bedankt!

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Als er regelmaat in zit moet je altijd meteen je verloskundige bellen. Je geeft aan dat ze niet pijnlijk zijn, wat meestal inhoud dat ze ook geen kwaad kunnen. Ik vind wel dat je het even moet overleggen met de vk. Misschien ben je wel te druk, of heb je een blaasontsteking namelijk.\
    Groet Evelien

3. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reactie Evelien.

Heb gisteren gebeld met mijn gyn en die zei het inderdaad wat rustiger aan te doen en zolang het geen pijn doet en niet om de 5min komt het geen probleem is.

Blaasontsteking zou ik toch voelen bij het plassen? Heb dat vroeger regelmatig gehad en denk wel dat ik het zou voelen...

4. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Blaasontsteking in de zwangerschap kan heel erg sluimeren, dus zonder klachten! Wel vaak harde buiken. Testen is weten!

Deel Deze Pagina