Ik ben nu 33 weken zwanger en had aan het begin van de middag 1 druppeltje bloed in mijn ondergoed. Ik heb hier niet te veel aandacht aan geschonken maar toen ik net naar het toilet ging zag ik weer een druppeltje bloed. Het is maar minimaal maar toch baart het me ergens wel zorgen. Ik heb de afgelopen 2 weekenden al in het ZH doorgebracht ivm pijn rechtsboven in mijn buik. Na uitgebreid onderzoek van urine en bloed, en het maken van een CTG bleek alles goed te zijn en mocht ik weer naar huis. Wat moet ik doen? Morgenochtend even de VK bellen?
Ik zou even bellen. Persoonlijk zou Ik niet graag zo ongerust de nacht in willen gaan. En liever een keer teveel bellen dan te weinig. Ik merk dat de drempel soms erg hoog is om te bellen maar de vk is er voor jou en je kleintje. Voel je de kleine goed? Heb je krampen? Of lage rugpijn of pijn in de bovenbenen?
Nee ik heb nergens last van verder. De pijn boven in mijn buik is er nog steeds maar die is er al een week of 3. Geen kampen en voel onze uk nog wel regelmatig, misschien iets minder krachtig maar dat gebeurd wel vaker, ze is nogal wisselvallig.
Gewoon bellen hoor. Zeker in combinatie met die pijn boven in je buik en ook als je haar minder krachtig voelt. Je wil je natuurlijk geen zorgen maken maar meld het er allemaal wel bij. Beter tien keer voor niksnaar het ziekenhuis dan een keer te weinig.
Ik heb ze net gebeld. Omdat ik me zelf geen zorgen maak, maakt de VK zich ook geen zorgen. Er zijn nu zo veel veranderingen bij mijn baarmoedermond dat dit eens een druppeltje bloed kan geven. Zo lang het niet meer word, is er niks aan de hand. Bedankt dames!