Ff een vraagje . Ik zit een tijdje op fitness en ik doe aan zumba super leuk om te doen. Maar nu het volgende mijn man ik willen graag voor de 2e gaan.Nu is mijn vraag kan ik tijdens mijn zwangerschap blijven sporten en aan zumba meedoen, of zeggen jullie liever niet
ik deed 2x per week zumba. nu heft mijn vk me gezegd dat ik ht kan blijven doen zolang het goed voelt. de sportinstructrice heeft me uitgelegd dat je de zumba helemaal kan doen, alleen op een gegeven moment moet je het low level mee gaan doen (dwv niet springen, niet te diep bukken etc etc). verder doen wij er ook nog een half uur grondoefeningen bij en daarbij houdt ze me goed in de gaten en zegt ze me precies wat ik wel en niet moet doen.
Zolang als jij je goed voelt, kan je blijven sporten! Mn moeder heeft tijdens haar zwangerschap van mn broer tot 37 weken aerobics gedaan.
Ik doe ook Zumba, en ik ben van plan om zolang door te gaan als mijn lichaam het toelaat, of tot de gyn zegt dat ik moet stoppen. Ik kan namelijk heel goed niet naar mijn lichaam luisteren. Nu hebben we eerst 2 maanden vakantie, ik ga na komende dinsdag pas in september weer verder helaas.
Hoi! Gewoon lekker blijven sporten zolang het goed.voelt! Let wel.op je buikspieren, maar dat weet je instructrice.nog beter dan ik! Ik deed en doet aan Xco en Bodypump. De Xco heb ik na 18 weken niet.meer.gedaan ivm de coretraining Bodypump heb ik tot kort voor de bevalling gedaan, het voelde.goed. buikkie zat soms wel wat in de weg.... Geniet.van de lichaamsbeweging en je zwangerschap! .