slijmprop????

Discussion in 'Zwangerschap' started by ikke87, Jun 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke87

ikke87 Actief lid

Sep 18, 2007
    206
    0
    16
    heb even een vraagje, ik ben deze morgen naar de gyneacoloog geweest, en hij heeft daar beneden een beetje zitte wroeten, en zei dat ik nu 2 cm had, het deed ook niet echt goed terwijl hij daar beneden bezig was. Nu heb ik sinds 4 uur dat ik bloed verlies, maar echt in slijmvorm dus niet een paar druppeltjes maar slijm. hij had mij verwittigd voor een paar druppeltjes, maar het lijkt meer op lichte maandstonden, zou dit de slijmprop kunnen zijn???

groetjes

2. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik heb ook mijn slijmprop verloren als een lichte menstruatie, wel maar 1 keer was het hoor, dus ik werd op de dag van mijn bevalling getoucheerd en daarna ging ik naar het toilet en toen kwam en slijm met bruin/donker bloed alsof ik dus net ongesteld was geworden, dit was dus maar 1 keer en savonds ben ik bevallen

3. juli10

juli10 Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    1,259
    0
    0
    Klinkt inderdaad als de slijmprop. Ik ben hem toen in de middag rond 12/1 uur verloren en om 20.30uur zijn mijn vliezen toen gebroken. Wie weet gaat het niet lang meer duren, succes!

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Toen de verloskundige mij gestript heeft bij mn 1e zwschap zei ze dat bloedverlies mocht, maar nooit meer als bij een normale menstruatie.

Share This Page