22 april miskraam gehad, en kort daarna werd ik ziek ,niet echt koortsig maar gewoon niet lekker, daarna kreeg ik blaasontsteking en dus nitrioflurantoine (geloof ik dat het zo heette , antibiotica gehad) dus ik had zwangerschapsvriendelijke antibiotica (had het aangegeven) En paar dagen na mijn laatste antibiotica capsule had ik mijn eisprong, En de dag na mijn eisprong kreeg ik last van vaginale schimmel infectie, die ik behandelde met canesten gyno ( maar 2 of 3 dagen) toen was het weg. Kan het zijn dat dit alles deze eerste maand na een miskraam ,zwanger worden zou bemoeilijken? We hebben goed gevreeen rond de eisprong, en ik word denk ik ook niet moeilijk zwanger Denk ik want het was de tweede ronde met goed klussen al raak. Ik wil me een beetje voor kunnen bereiden op ongi.. ik lees dat veel meiden direct terug zwanger zijn ,en ben zo bang dat ik nu bijna geen kans maak, had ook minder vruchtbaar slijm en me ei kwam ietsje later, (22e cd) Hoop dat ik een beetje duidelijk mijn verhaal hier heb neergezet, Alvast bedankt Groetjes, Lucky star
Hallo Lucky star, Het eerdere gebruik van antibiotica en canesten lijkt geen invloed te hebben op de vruchtbaarheid. Het is heel normaal dat het soms even duurt voordat je weer zwanger wordt ook wanneer je vrijt ten tijde van de eisprong. Dus geen zorgen! Gebruik je foliumzuur? Groetjes Gea
al mee begonnen ruim voor ik zwanger werd (de miskraam) ik slik nu dagelijks nog de zwangerschapsvitamines van kruidvat (zwanger vitaal) zit ook foliumzuur in. neem aan dat die vitamines geen kwaad kunnen omdat ze de goede vitaminen bevatten, voorheen slikte ik altijd foliumzuur tabletjes van het AH huismerk