blijvende vragen na miskraam kort na bevalling van zoontje gehad

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door justsomelove, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justsomelove

justsomelove Nieuw lid

28 feb 2013
    3
    0
    0
    fulltime moeder/huisvrouw
    nederland
    hoi

ik ben 28 januari 2014 bevallen van men 2de zoontje en ben vrij snel na de bevalling weer ongesteld geworden (12 maart 2014) heb ook niet veel gevloeit na de bevalling . nu ben ik kort na de eerste menstuatie moest 9 april 2014 weer worden heb cyclus van 28 dagen en ben erg regelmatig ook na de bevalling van de oudste.

maargoed terug op te komen ben ik kort na de bevalling zwanger geraak ondanks dat we het veilig met comdoom hadden gedaan. nu had die dag afgewacht en de voldende dag testje gehaald licht streepje deze zaterdag 12 april gehaald duidelijk positief.

ma kort na de test smorgens gedaan kreeg laat in de middag een lichte bloeding toen brak er een onzekere tijd aan en dit is uitgeeindigt in een miskraam met pasen (19 a 20 april dus gekregen)om verhaal niet te lang te maken .
    heb ik in die week anderhalve week vanaf de test tot de uiteindelijke miskraam op en af heel weinig bloedverlies gehad en ook met pasen toen dus de miskraam kreeg ook maar 2 dagen gebloed lichtjes en geen stolsel echt verloren. nu moets ik dus zaterdag 17 mei 2014 gerekent vanaf de bloeding met pasen weer ongesteld worden

nu afgelopen zaterdag moest dus ongestel worden dit ben ook geworden maar heel lichtjes voor 2 a 3 daagjes en verloor ook stolsels niet erg veel kleine stukjes de grootse was ong topje van je pink. ma dit maakt me erg onzeker nu en weet gewoon niet wat dit is is dit normaal of moet toch even de huisarts of verloskundige bellen moet wel zeggen dat ik sins na de miskraam wel is wat lichte krampen heb behouden tot nu toe zelf en ben altijd goed ongesteld geweest ma sins na de bevalling van men zoontje is zo raar nu

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Hallo,

Ik begrijp dat je vragen hebt. En het is vreemd dat als je zo weinig vloeit. Is er na de miskraam een echo gemaakt, om te kijken of de baarmoeder schoon was. Het kan namelijk zijn dat er geen miskraam heeft plaatsgevonden, omdat je rond pasen maar weinig gevloeid hebt. Vaak is er wat ruimer bloedverlies bij een miskraam en verlies je wat stolsels. Uit jou verhaal kan ik opmaken dat, dat niet gebeurd is. Het kan ook zijn dat er wel sprake is van een miskraam, maar dat niet alles is afgekomen. Daardoor verlies je nu mogelijk nog wat kleine stolsels. Ik zou je adviseren contact op te nemen met de verloskundige zodat ze met de echo kunnen kijken of er sprake is van een zwangerschap of een miskraam. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina