Dat gevoel had ik ook. Ik wist gewoon ergens dat mijn bevalling eraan zat te komen en ik aan het eind van mijn zwangerschap zat. Gelukkig was mijn zoontje goed op gewicht en was hij lang met 36 weken, dus hij is perfect gezond geboren, maar met een dysmatuur gewicht kan het heel anders aflopen.
Ja bijzonder is dat hè? Gewoon een voorgevoel.. Gelukkig maar, 36 is natuurlijk wel wat vroeg maar fijn dat het zo is afgelopen!
Hier vanaf een week of 19 harde buiken, soms 3 in t uur soms 10... Bij de andere twee kids ging t ook altijd zo. Blijkbaar ben ik er gevoelig voor ofzo want ze doen verder niks. Mijn vk zei altijd zolang ze niet met regelmaat om de 3/4 minuten komen en geen zeer doen kan t niet zoveel kwaad. Vanaf week 35 gingen ze de vorige keer ook zeer doen dus werden t meer voorweeen, maar evengoed bleef meneer zitten tot 40weken haha Merk wel dat ik er nu veel meer op een dag heb maarja zit ook geen moment stil met twee ukkepukken, huishouden, sociaal leven ect haha Maar als je t niet vertrouwd zou ik gewoon bellen hoor denk dat je dat zelf t beste aanvoelt