Hai ladies, Ben nu ruim 20 weken zwanger en ik voel de kleine nog steeds niet...omdat die rotplacenta voor de uitgang ligt! Wie heeft/had hier ook last van en wanneer voelde jullie haar/hem dan wel? Groetjes Guusje
Ik voelde de kleine voor het eerst met 21 weekjes. Mijn vriend voelde hele kleine plopjes bij 23 weekjes. Hoop dat je je meisje snel kan voelen!!
Ja, jammer is dat. Maar het komt echt wel! Mijn palcenta ligt voor en zelfs in de buurt van de uitgang (er niet voor) en ik voelde het eerste met 17 weken, daarna pas weer met 18,5 week. Dus dat hoeft niets te zeggen, waar de placenta ligt! Ik hoop voor je dat je snel wat gaat voelen!
ik voelde de eerste pas bij een week of 21, nu bij de tweede wel veel sneller, bij 16 weken al!!! maar ik denk dat je gauw genoeg de eerste plopjes zult gaan voelen! xx
Ik voelde de eerste ook pas bij ruim 21 weken (mijn placenta lag aan de voorkant). Heel frustrerend, dat wachten, maar het is het wel dubbel en dwars waard hoor .
Ik voel de kleine ook nog niet....Ben vrijdag 21 weken onderweg maar het schijnt dat het elk moment kan gebeuren
Bij mij duurde het ook erg lang, placenta ligt ook aan de voorkant.. Denk dat ik wat voelde rond week 22.. Vriend kan het nog steeds niet voelen aan de buitenkant al voel ik de beeb nu wel de hele dag
Bij mij ligt de placenta ook aan de voorzijde, bovendien ligt mijn baarmoeder ver naar achteren gekanteld. En daarbij komt ook dat ik nogal al wat buikvet heb.... Rond 22 weken wist ik zeker dat ik mijn kleintje voelde, en nu voel ik haar dagelijks steeds flinker te keer gaan... Moet er wel bij zeggen dat het de ene dag beter voelbaar is dan de andere.....maar zeker wel te voelen..... Achteraf gezien denk ik dat ik al vanaf week 17 wat gevoeld heb, maar altijd dacht dat het mijn darmen waren. Ook zat er nog geen regelmaat in en waren het meer plopjes en gerommel. Nu zijn het duidelijke trapjes en duwtjes... Tijdens controle bij de verloskundige gaf mijn kleintje een enorme trap die de verloskundige en ik heeeeeel goed voelde, dit was een mooi moment!
nou, wachten maar dus nog...overigens ben ik slank van postuur dus dat zegt denk ik ook niet zo veel....
Afwachten inderdaad.. De baby heeft nu nog zoveel ruimte om te bewegen! En wie weet ligt ze het liefst de andere kant op te trappelen, dan voel je inderdaad niks, maar toch is het druk in je buik. En de echo was goed, dus ontspan en wacht af! Bij mij ligt trouwens de placenta ook voor, ik had er al op gerekend dat het lang zou duren voordat ik wat zou voelen, maar had met 16,5 week het eerste plopje gevoeld. Deze jongedame ligt nl. het liefst tegen een stukje aan te trappen waar de placenta net niet ligt, dus dat heeft ze goed uitgekozen
Hier ook pas de eerste bewegingen rond 22/23 weken....ook de placenta is de boosdoener Voel nu de kleine regelmatig, maar naar mijn doen nog te we3inig... ik zou hem/haar wel de hele dag willen voelen, haha
Mijn placenta ligt ook voor de uitgang, maar ik begon al plopjes te voelen met 13 weken. Dus dat zegt blijkbaar niets.
Het komt wel goed hoor. Ik voelde mijn zoon pas met 22 weken. Mijn placenta lag aan de voorkant. NU bij deze zwangerschap weer en sinds vandaag voel ik zachtjes de baby schoppen.