Ik heb al vanaf dinsdag dat ik alleen maar wil slapen. En ik doe dus ook niks anders dan alleen slapen. Wel ben ik af en toe tussen door wakker zo'n 2,5 uur maar daarna ben ik weer toe aan slapen. Ik heb ook totaal weer is geen eetlust. Weet iemand wat dit kan zijn? Alvast bedankt voor de aankomende reacties!
Ik had in het begin ook veel slaap, het is je lichaam die aant veranderen is en je zal je zelf een beetje moeten aanpassen...
Zwangerschap! Lastig, maar helaas. Ik heb er al 29 weken last van. Tussendoor is de eetlust wel teruggekomen, maar nu krijg ik veel last van brandend maagzuur. En ik blijf maar moe, moe, moe. Voor de zekerheid kan je je bloed laten nakijken.
hoihoi, ja herkenbaar hoor had ik ook! nu heb ik gelukkig weer meer energie gekregen en me eetlust is ook weer terug tis ff lastig maar gewoon aan toe geven. liefss
hoi hoi ook last van moeheid en had ook geen eetlust nu gaat het wel met de moeheid maar soms dan wil ik echt me bed weer in en leker slaapen en me eetlust is gelukig weer redelijk normaal heb aleen dat ik soms echt iet zoets of zuurs wil hebben maar het hoort er nu eenmaal bij Groetjes spawater