Voelden jullie het al voor NOD?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Truelove, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ben eens benieuwd of er hier meiden zijn die het van te voren voelde dat ze zwanger waren?
    Zo ja hoe?
    En hoe ver van te voren?
    :)

2. Glamour

Glamour Actief lid

18 nov 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    Ik zei altijd als ik zwanger ben voel ik dat meteen! Nou laatste ronde clomid voordat we naar een vruchtbaarheidskliniek zouden gaan was het blijkbaar raak maar niks gevoeld hoor hihi had zelfs op me nod een afspraak gemaakt in een kliniek omdat ik overtuigd was dat het niet zo was haha:p zo zie je maar weer!

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Bij mijn eerste twee wist ik het gewoon.. Voelde dat mijn lichaam alles aan het settelen was voor mijn nod.. Nu heb ik weer dat gevoel maar ik moet nog een week...

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Ik voelde me niet anders dan anders. Ik heb getest omdat dat moest ivm utrogestan-gebruik (dit houdt de menstruatie tegen).

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Eerste niet maar een goede vriendin die wist dat we bezig waren zei voor nod al je ben zwanger zie het en het klopte als een bus.
    Enigste symptoom dat ik had was een mega opgeblazen buik.

Tweede heb ik mn innesteling duidelijk gevoeld.
    Ik kreeg precies dezelfde gevoelens en klachten die ik had bij mn oudste in het tweede en derde trimester.
    Werd misselijk kreeg het bloedheet en nachtelijke opvliegers duurde 2 dagen toen was het weg.
    5 dagen voor nod teste ik al positief.

6. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Ik was al overtijd en overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Ik had precies de zelfde symptomen als anders. Op Koningsdag dacht ik laat ik toch maar even testen voor de zekerheid.. En ja hoor! Hartstikke positief. Had ik echt niet verwacht.

7. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Ik voelde het niet aan mijn lichaam (op dat moment), maar wel aan mijn "gevoel".
    De eerste was "gepland", huidige zwangerschap is ontstaan na gebruik van gescheurd condoom en MAP. Ondanks het gebruik hiervan droomde ik de nacht voor ik ongesteld moest worden dat ik zwanger was. En inderdaad.

Achteraf denk ik, ik had het kunnen weten. Rond de eisprong heb ik altijd een soort van buikpijn. Vooral bij zitten, fietsen over hobbels enzo, alsof er iets heel hard naar binnen steekt. Normaal heb ik dit 1 dag en nu bleef dit aanhouden tot een paar dagen na ik positief had getest.

8. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    eerste keer voelde ik het heel duidelijk. ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was..... (helaas een ma geworden)

nu voelde ik helemaal niets, wist zelfs zeker dat ik ongesteld zou worden.... en zie daar, inmiddels 10 weken zwanger:D

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ben een beetje ziek geweest..
    Maar heb op dag 14 een positieve ovulatie test gehad.. Zit nu op dag 21..
    Heb pijnlijke tepels.. Ochtend als ik opsta misselijk.. Overdag met vlagen misselijk.. Merk dat ik sinds gister dingen ruik of dingen vies vind die normaal lekker smaken..en me buik rommelt heel erg.. Steekjes en spierpijn gevoel bij baarmoeder en twee dagen veel slijm verloren.. Wel rekbaar volgens mij..
    Mijn ei is dus allang geweest en heb vanmorgen nog even gecheckt met een ovulatie test maar is negatief..

Diep van binnen denk ik.. Dit kan nu nog helemaal niet!!!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ja ik wist het 7 dgn na dpo, ik had anders als alle rondes ervoor 27 incl. Mk) steken rond t schaambot wat ik nooit eerder gevoeld had, en ik was geen ik heb kwaaltjes en zoek overal wat achter typ, maar dit viel echt op. Met 5 dgn voor nod ook al een duidelijke streep..

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Is het zo dat als je duidelijk zoveel klachten heb je ook altijd al eerder kan testen?
    Ik weet namelijk mijn lf niet omdat ik nu mijn eerste ronde clomid heb gehad..

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nou vergeet niet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden..!!
    Ik zou op zijn allervroegst 4 dgn voor nod testen als je persee wilt, maar wees wel voorbereid op neg.. Dan valt het mee met te vroeg testen..

Ik had wel een duidelijkere streep voor nod als alle evt. Tuurstreepjes in alle rondes ervoor

13. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Bij mijn eerste wist ik het, al dagen voor nod voelde ik van alles en moest het eigenlijk wel raak zijn naar mijn gevoel. Was ook zo.

Nu wist ik het niet, ik hoopte het natuurlijk wel, maar voelde niks. Positieve test was dus best. Een verrassing!

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik voelde het ook. Qua gevoel (ik had echt het gevoel dat het raak was), maar ook aan m'n lichaam. Het voelde gewoon anders.
    Ook had ik een week na de eisprong steken en ik was ervan overtuigd dat dit de innesteling was. Normaliter had ik dit nooit op die termijn, dus dit was ook echt een signaal.

15. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Heb zelfs me man gezegd dat ie me moet indimmen omdat ik het me misschien wel verbeeld.. Vind het gewoon eng haha..

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nee, ik voelde absoluut niets.
    Het enige verschil was dat ik wat verkouden werd (en nu nog ben :x). Mijn man daarentegen riep het al enkele dagen! Die vernam het aan mijn doen en laten kennelijk.

Pas ná de test kreeg ik de kwaaltjes :p

17. nursie29

nursie29 Lid

13 jan 2013
    63
    0
    0
    ja ik voelde het al een dag of 5 voor mijn NOD. Ik heb net ervoor een miskraam gehad (geen menstruatie ertussen)en voelde me weer misselijk en mijn borsten in pijn toenemen. Ik wist wanneer mijn ovulatie was geweest dus daarop heb ik 14 dagen later getest en die was overduidelijk.

18. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik was er van overtuigd ongesteld te worden...

had daar alle tekenen van... chagrijnig enzo

19. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Bij iedere zwangerschap wist ik instinctief dat het raak was. Ik was natuurlijk wel altijd voorzichtig, maar het was gewoon een gevoel: ja, het is raak. Ik merkte het ook wel aan mijn lichaam vanaf 7dpo, symptomen die ik bij menstruatie niet had. Moet wel zeggen dat ik überregelmatig was en ook ALTIJD dezelfde menstruatiesymptomen had. Maar toch, dat gevoel. Ik heb het gevoel vaker gehad met inseminaties, toen werd ik wel ongesteld. Maar het opvallende was wel: als ik dat gevoel had, dan werd ik steevast 2 dagen te vroeg ongesteld en was de menstruatie aanzienlijk heviger. Als ik het gevoel niet had werd ik netjes 14 dagen later, in de ochtend, ongesteld. Ik deed nooit testen voor NOD, omdat de kans dat het nog mis zou gaan 80% was. Die teleurstelling wilde ik mezelf besparen. Maar door "dat gevoel" had ik toch wel meer moeite met het mislukken van de poging...

20. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel echt het gevoel zwanger te zijn vanaf het begin. Al werd dat gevoel wel onderuit geschoffeld met 'niet te veel hoop hebben, want dan komt de klap zo hard aan'.

Deel Deze Pagina