leuke stad/ winkel babyshoppen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mevrouw Pinguin, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    In de kerstvakantie ga ik met mijn zus babyshoppen. Meubels en wandelwagen en andere grote dingen hebben we al. We moeten ff die lijst met overige dingen bij elkaar shoppen.

Lakens, dekentje, kruiken, hydrofiele luiers, thermometer, kleertjes etc etc.

Is er een stad met veel baby winkels? Of een grote zaak waar je echt naartoe moet?

Ik ben bekend met baby outlet en babypark. Beide vielen mij erg tegen, ik vond het erg duur. Bij de hema ben je dan vaak goedkoper uit.

Tips zijn welkom!

2. xeva

xeva Actief lid

30 aug 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet waar je woont, maar zeuvenuursgoed in schagen is super leuk!

3. xeva

xeva Actief lid

30 aug 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik wilde zeggen de 9 mnd beurs maar ik denk dat jij tegen die tijd (februari) al op ontploffen staat :D

4. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Reisafstand maakt niet uit. Februari is inderdaad een beetje laat:D

5. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Baby dump heeft van de baby winkels naar mijn idee de goedkoopste standaard spullen en ook leuk!
    Prenatal is, naast aanbiedingen soms, best aan de prijs.
    Baby planet zit hier en vind ik ook erg leuk, die heeft vooral veel merk spul wat dan wel weer wat duurder is..
    Voor kleertjes ben ik fan van name it (niet te duur wel super spul), h&m omdat het mooi aansluit, Hema valt wat wijder gemiddeld. Noppies is voor de kleinsten sowieso ook heeeel fijn! Iets duurder.. Nog een stapje verder tumble 'n dry, zo'n beetje alle kleertjes die lekker soepel zitten 🙈 Maar dat is ook echt een tik van mij 😂

Deel Deze Pagina