Laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Even88, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Even88

Even88 Lid

16 feb 2015
    43
    1
    8
    Hey,

Nog 3,5 weken (in het slechtste geval nog een 5 tal weken). Waarvan ik nog 10 dagen moet werken. Dit om zolang mogelijk nadien thuis te zijn met onze kleine man.
    Hoe komen andere dames deze dagen door?
    Ik heb enerzijds stress dat het ieder moment kan beginnen en anderzijds het gevoel dat het nog wel eventjes kan duren.
    Ik weet niet precies wat ik wil met dit bericht wss gewoon vooral mijn gevoelens eens delen en ervaringen horen van andere dames van hun laatste weken.

Groetjes

2. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    schoonmaken! En gewoon lekker niks doen, uitrusten totdat de kleine er is, want daarna is het echt afgelopen met de rust!!!

3. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lig heel veel en lang in bad met een boek, maar dat komt omdat de slijmbeurzen in mijn heupen stuk zijn en ik er dan geen last van heb.
    Verder kijk ik regelmatig series, maak ik ook mijn dooie gemakje een beetje schoon, ga ik af en toe ergens een kop thee drinken en ga zo maar door.

4. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Huishouden bijhouden, rusten, tv kijken, boodschapjes halen of eventuele hobby's

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @even heb je een eigen bedrijf? Want volgens de wet is het "U moet uiterlijk 4 weken voordat u bent uitgerekend met zwangerschapsverlof. "

Hoe je je dagen slijt haha heerlijk niks doen en als dit je eerste is geniet er dan ook maar echt van.
    Door een verbouwing op zolder (slaapkamer waar dochter komt) waar niets mee zit moet ik alles voor de baby nog klaar zetten. Hopelijk kan ze as weekend over. Pas ruimte de babyspullen als dochter boven slaapt. Kaartje moet nog uitgezocht moot nog adressenlijst maken. Ziekenhuistas, babytas, logeertas dochter klaarzetten. Enorme todo lijst dit keer, bah.
    En als dochter thuis is kan ik ook niet veel, heb veel minder energie dan in vorige zwangerschap. Stiekem kijk ik wel uit naar mn 2 dagen per week alleen thuis zijn

6. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Lekker met mijn dochter bezig zijn en op stap gaan. Even de stad in, naar vriendinnen.... kamertje moet nog ingeruimd worden, ziekenhuistas klaarzetten, enveloppen vast schrijven en tussendoor het huishouden.

7. Even88

Even88 Lid

16 feb 2015
    43
    1
    8
    In belgie mag je werken tot een week voor de vermoedelijke bevallingsdatum. Vandaar dat ik nog aan het werk ben. Begint wel serieus lastig te worden.

8. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    In het bevallingsdeel is een topic met allemaal meiden die aan hun laatste loodjes bezig zijn. Allemaal tussen de 33 (of iets meer) en 41 weken. Kom gezellig daar mee kletsen. Heb je alvast wat te doen ;) plus de leuke geboorte berichten!

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ah ok.

Nou kan het me voorstellen. Dat je t nog volhoudt.Ik ga met 36 wk met verlof maar deze week tel ik echt de dagen af. Nou moet ik ook nog een stuk reizen en dat helpt ook niet mee.

Deel Deze Pagina