Hey allemaal Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad van ons 3e wondertje en dacht dat ik 6 weken zwanger zou zijn maar ben waarschijnlijk 5 wk en 3 dgn nu. Er was een vruchtzakje te zien met een heel klein puntje erin. Dit is dan waarschijnlijk het vruchtje. Wie van jullie heeft er ook een echo gehad met 5 weken? Wat was er toen al bij jullie te zien?
Ik heb vorige week een echo gehad met 5 weken en 5 dagen en er was een mooi rond vruchtzakje zichtbaar, met daarin een piepklein embryootje met een kloppend hartje... Ik denk dat het hartje toen ook net is gaan kloppen, want ik was die dagen heel moe.
Hartje begint te kloppen rond de zesde week. Dus kan best dat die dan al klopte ja. Is bij iedereen verschillend, mischien eerdere innesteling of latere.
Volgens mijn eigen berekening was ik toen ook 6 weken, maar de gyn rekende aan de hand van de grootte van het vruchtje en deed er 2 dagen vanaf. Wie weet komen er later wel weer een keer 2 dagen erbij.....
Heel verschillend hier. Bij mijn dochter een echo bij 5+3 en er was een zwart rondje te zien met waarschijnlijk een wit stipje. Het was nauwelijks te zien. Bij deze zwangerschap ook een echo met 5+3 en er was al een vruchtje met kloppend hartje te zien. Beiden keren klopte het termijn.
Ben benieuwd volgende week. Lees dat het bij iedereen verschillend kan zijn. De arts zei vandaag idd tegen mij dat het kan zijn dat het eitje een aantal dagen later is ingenesteld. Dus we moeten nog even geduld hebben...
Ik heb met 5 weken en 5wk en 5 dagen een echo gehad. Er is idd dan nog niet veel te zien. met 5wk en 5 dagen klopte het hartje niet bij ons 3e kindje.. maar met 7wk en 5 dagen wel.. Bij ons jongste (2e kind) was het hartje goed zichtbaar met 6 weken.