Hoi Dames, Zoals de titel al aangeeft heb ik al een tijdje enorm last van rusteloze benen! Echt zo vervelend.. En sinds vannacht ook van rusteloze armen😳 Ik wist niet eens dat het kon maar wat een ellende. Ik doe geen oog dicht en het liefst ga ik gewoon uit bed 's nachts. Nu heb ik gehoord dat magnesium kan helpen dus dat ga ik vandaag eens halen want ik word er letterlijk gestoord van.. Nog meer dames last hiervan? En heb jij een oplossing gevonden hiervoor?
Woa, ik heb het alleen in mijn benen in de avond en daar word ik al gillend gek van soms... Laat staan ook nog in je armen! Magnesium helpt inderdaad goed. Als ik er toch last van heb geef ik er maar gewoon aan toe, gelukkig vindt manlief het geschop en gewiebel met mijn benen niet storend!
Dankjewel meiden.. Ik heb magnesium bruis gehaald net en ga het kussen ook eens proberen! Hopelijk vannacht wat meer slaap😴
Ik heb er rond jou termijn ook last van gehad.. heel vervelend! Nu is het bij mij (vooralsnog) over..
Ik heb het soms in mijn benen en gister eens nagevraagd bij de zwangerschapscursus. Ze kwam met 3 mogelijke oplossingen. 1. Juist blijven bewegen. Been heen en weer zwaaien als je staat bijvoorbeeld. 2. Met blote voeten op iets kouds gaan staan. Een tegel oid. 3. Speciale kousen/steunkousen. Ik heb er gelukkig niet veel last van en ook niet 's nachts maar onthou het wel indien het erger word.
Hier ook last van deze kwaal. Bij mij is net vaak een teken van vermoeidheid en als ik spijkerbroeken aan heb. Als ik er s nachts last van heb doe ik mijn pyama broek uit.
Onrustige benen heb ik ook wel eens maar niet zo erg als jij omschrijft, het is een teken van een magnesiumtekort. Magnesiumolie heb ik gehoord, dit kan je op je armen / benen smeren. Of een voetenbadje met magnesiumkorrels, magnesium wordt t snelst opgenomen via je voetzolen, handen of oksels. Opname via tabletten dan duurt het een aantal dagen voor het werkt en een deel wordt afgebroken door je spijsvertering voordat het in je bloed terecht komt.
Herkenbaar helaas.... Hier ook magnesium voor t slapen gaan. En; nu en bij 2e zwangerschap ook steunkousen aan laten meten. (hoog). Heb ook spataderen...niet leuk.... Maar dat helpt mij ook echt goed!! Heb je staand werk misschien?? Bij mij hielp af en toe met de benen omhoog met name s avonds, ook... Veel sterkte.... Want daar wordt je echt niet blij van...pfffff
Goed dat ik dit weet, ik had het bij de laatste zwangerschap heel erg.. Kon wel eens lijken alsof ik bezeten was... pfff Ik zal er dan nu maar vast mee beginnen. Ik dacht trouwens dat het lag aan ijzer tekort..?? Het werd bij mij wel minder door de ijzertabletten.