Harde buiken door (te) pittig eten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeszjuh, 1 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik moet morgen naar de fyzio daarna kapper savonds Nog hobby cursus en op het moment zijn de harde buiken weer niet aan te slepen. Hoe dichterbij het komt hoe minder leuk ik het ga vinden. .. Zal erbij horen... Jij ook niet te druk morgen hè ;) anders is het bij jouw ook weer feest

2. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja je hebt natuurlijk weer wat gedaan vandaag, ik vrees dat we morgen allebei behoorlijk last van zullen hebben.

Het hoort er helaas bij, de laatste loodjes zijn alles behalve leuk. En idd hoe dichter bij de bevalling hoe vervelender de klachten.

3. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Nou ik hoor vanavond wel of je nog leeft haha :p

4. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    En? Leef jij ook nog, haha. Hier is het verrassend goed gegaan. Harde buiken gehad, maar lang niet zo veel als van het weekend. Toch veel gelopen ook en geen extra pijn in mijn bekken, wat ik ook wel had verwacht.
    Heb toch een beetje kunnen shoppen dus :D

5. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Hier viel t ook wel mee. Wel helemaal kapot savonds maar lang leve de buikband scheelt een hoop bandenpijn. Wel heb ik ontdekt dat kindje weer anders ligt en is het weer lekker ellende op me blaas en zenuwen zodat me rechterbeen er helemaal uit ligt haha, ben echt benieuwd naar woensdag of ze dan gedraaid is

Deel Deze Pagina