Hoi allemaal, Even een brandende vraag! Ben bijna 27 wk zwanger van de 4e... Krijg met 36wk een derde kz omdat de bmwand extreem dun is mag ik geen weeën krijgen dan scheurt hij open! Nu heb ik al de hele avond harde buiken waarbij ik soms het litteken voel trekken. Het doet geen pijn pijn die harde buiken maar ik voel het wel goed. De baby voel ik wel goed bewegen. .. Normaal zou ik mij geen zorgen maken, maar Omdat er niks met mijn bmwand mag gebeuren.... ik wil ook niet voor niks naar het zhuis gaan
Ik heb geen ervaring met een dunne baarmoederwand, maar ik zou in jou geval toch even bellen of langs gaan. Mocht je dan toch weeen hebben en er een scheur in je baarmoederwand komt dan lijkt me dat een levensbedreigende situatie voor zowel jou als de baby. Je zou zeker niet voor niks naar het ziekenhuis gaan hoor, je hebt door die dunne baarmoederwand een zwangerschap met verhoogde risico,s en dan lijkt het mij meer dan normaal dat je alarm slaat.
Ik zou ook even bellen! Die harde buiken zijn soms niet niks hoor ! Fie kleintjes kunnen flink tekeer gaan
Heb gebeld en de assistente zei dat het geen kwaad kon, als het vanochtend nog zo zou zijn terug bellen. Dat heb ik net er gedaan want het litteken trekt nu ook erg tijdens de harde buiken. Nu wachten dat de gynaecoloog mij belt en ze mij willen zien!