Ik ben benieuwd of hier mama's zijn die na 6 maanden weer zwanger zijn geworden. Ik ben benieuwd hoe de zwangerschap dan is en natuurlijk ook benieuwd naar de periode erna...
Niet ik, maar mijn mama was zwanger van mijn zusje zo'n 6 maanden nadat ik was geboren. Haar tweede zwangerschap verliep een stuk rustiger dan toen ze zwanger was van mij Maar ik denk persoonlijk dat het volledig van jezelf afhangt. En iedere zwangerschap is natuurlijk anders!
Hier zwanger geworden na 6 maanden! Ben nu 16 weken ik had in het begin meer klachten maar voel me nu super goed.vk zij wel dat je lichaam nog helemaal ingesteld is op zwanger zijn waardoor klachten heftiger kunnen zijn.
Ik was 7 maanden na de tweede zwanger van de derde. Zwangerschap was niks anders dan de andere twee. De tijd als je twee kleintjes heb rond lopen dat vond ik soms wel zwaar. Nu ze allemaal 4 en ouder zijn vind ik het heerlijk.
Gefeliciteerd ! Hier niet na 6 maanden zwanger maar iets eerder (2x) Naast bekkenklachten verlopen mijn zwangerschappen goed . Iets meer moe ( maarja dat is logisch met 2 kleintjes nu thuis) Ik had me het drukker voorgesteld met 2 kleintjes zo kort op elkaar , maar het is me enorm meegevallen ! Soms natuurlijk even hectisch maar daar kom je wel doorheen! Het is ons zo goed bevallen dat nr 3 dus nu op komst is , bijna weer zo snel erachteraan. We zullen zien hoe het dan gaat lopen , maar de tropenjaren komen we vast wel door
Ik had een positieve test in handen als mijn dochter net 5 maand was. Kids schelen 13 maand en 1 week. De eerste maanden héél druk, maar nu is ze super. Ze kunnen niet meer zonder elkaar! De zwangerschap verliep wel moeilijker bij de tweede. Veel vroeger en meer harde buiken gekregen, op 30 weken weeënremmers gekregen maar uiteindelijk op 39.4 weken bevallen.
Ook is ben momenteel zwanger van de twee. De kids gaan 15-16maanden schelen. In het begin had ik het echt moeilijk. Ik voelde me heel zwak, maar ik gaf ook nog borstvoeding. Daarna is dat verbeterd. Momenteel ben k 26weken zwanger en heb k het weer wat zwaar. Ik ben ook super benieuwd wat het gaat geven als de tweede er is. Ik kijk er wel naar uit..
Hier gaan ze ongeveer 11 maanden schelen, mss zelfs minder. Ik ben wel bang voor wat er komen gaat, maar probeer het een beetje los te laten. Mijn zoontje word as week 10 maanden en dan ben ik 37 weken. Zwangerschap gaat tot nu heel goed op de vermoeiheid na, maar dat is ook logisch met zo een kleine die ook aandacht nodig heeft. 1 ding waar ik nu wel heeeeeel blij mee ben is dat mijn zoontje sinds 2 weken het lopen heeft ontdekt. En nu heel de dag lange loopjes wil maken en gelukkig minder opgetild wil worden. Dat scheelt heel veel voor mij, vooral als de kleine er straks is. Want 2 babies dragen is onmogelijk.