Fijn dat het weggaat in rust en goed dat je manager het weet. Hopelijk is het gewoon vanwege je zware werk en mag je je kindje voldragen! Fijne zwangerschap verder gewenst.
Toch weer een berichtje vanuit mij. Helaas vorige week tijdens het werk weer heel veel last van harde buiken. Waarbij ik in de afgelopen vrije dagen last bleef houden, al was het in iets mindere mate dan omdat ik rust kreeg. Daarom moet ik voor nu toch de ziektewet in tot ik de afspraak met de bedrijfsarts heb. Manager vond het geen goed plan op dit moment te werken. Voelt echt alsof ik faal. Heel dubbel en moeilijk omdat ik het liefst lekker door wil blijven werken, maar tegelijkertijd is de kleine het meest belangrijk natuurlijk. @Madeliefje1234 ik ben benieuwd hoe het met jou gaat?
O jeetje wat heftig! Maar wat een fijne manager heb jij zeg! Voor nu is je baby het belangrijkste, een vroeggeboorte is echt heel heftig en dat wil je absoluut niet dus je faalt ook echt niet. In sommige landen krijgen vrouwen al verlof met 12 weken, dat is niet voor niks. Je lichaam is hard aan het werk om een baby te maken en laten groeien dus het belangrijkste wat jij nu kan doen is voor jezelf zorgen zodat jullie baby'tje kan blijven groeien in je baarmoeder. Ik hoop dat jullie kindje lekker blijft zitten en je je zwangerschap mag voldragen.
Wat lief dat je nog reageert! Ik dacht moet het ff hier van me afschrijven. Inderdaad heb ik een super manager en ook collega’s die heel lief reageren gelukkig. Je hebt ook helemaal gelijk in wat je zegt. Op gegeven moment had ik zoveel last met alleen maar lopen dat ik dacht: waar ben ik mee bezig? Ik wist trouwens niet dat in sommige landen verlof al zo vroeg begon joh. Super lief van je!!
Wat vervelend dat het zo gaat, en goed dat je ziektewet in gaat. Het werk gaat voor je baby toch Hopelijk mag het nu beter gaan! Hier nog wel harde buiken, maar niet continu. Doe geen lange diensten meer, en ik plan niet heel veel naast mijn werk zodat ik na mijn dienst rustig kan liggen. Ik probeer het zo vol te houden. Maar ik snap wat je zegt over falen, je wilt het liefst volhouden. En ik heb het liefst ook niet met collega's over, omdat je het gevoel hebt dat je je aanstelt. Maar het is echt beter voor je om minder te werken!
Verloskundige bevestigde vanavond dat het een goede beslissing zo was. Wat blijkt: ik voelde het kleine mannetje vandaag heel actief, veel meer dan normaal. Ze gaf aan dat door de harde buiken hij minder ruimte gekregen had om te bewegen, dus dat het logisch is dat nu ik rust krijg hij actiever is of dat ik dat beter voel Goed dat je geen lange diensten meer draait en buiten het werk om je rust pakt. Pas ook maar goed op jezelf!
Heel verstandig van je! Dat wat je schrijft over gelijk meer voelen is exact wat ik ook had toen ik minder ging werken. En toen wist ik ook eigenlijk wel dat het de goede keuze was. Maar ook het gevoel van falen komt me heel bekend voor, maar meid dat is het juist niet! Het is juist onwijs sterk, jij kiest voor het leventje in je buik, wat veel belangrijker is dan werk! Rustig aan!