harde buiken en beetje ongesteldheidspijntjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Allahinkulu, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Je hoord het idd wel vaker dat harde buiken door een blaasontsteking komen. En het verradelijke van een blaasontsteking tijdens de zwangerschap is is dat je het minder voelt dan als je niet zwanger bent. Als je alleen al een beetje last van het laatste beetje uitplassen hebt dan kan dat al duiden op een blaasontsteking. Je leegt je blaas namelijk niet goed tijdens de zwangerschap waardoor de bacterieën meer de kans krijgen.

Goed dat je toch nog even bent wezen testen, hopelijk gaan de harde buiken nu wel bij je weg.

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja ben benieuwd..net eerste pilletje ingenomen hehe.. hopen dat het wat minder wordt..

merkte wel de laatste paar dagen dat ik vaak moest plassen en dat er ook niet echt veel uitkwam..en beetje raar gevoel..

misschien zijn meteen mijn plasproblemen ook over..

kon echt nergens heen of ik deed het al zowat in mijn broek..

3. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Had je niet dat de laatste druppels wel een beetje branderig aanvoelde?
    Ik hoop het ook voor je dat die pillen hun werk gaan doen, is niet leuk dat je gewoon heel erg afhankelijk bent van de wc.

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja nu ik er vandaag op ben gaan letten..eigenlijk wel ja..had ook echt harde buiken wanneer ik naar de wc moe(s)t..

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Het zijn waarschijnlijk indalingsweeen. Is vrij normaal in deze fase van de zwangerschap. Kan geen kwaad hoor. Ook als de beeb is ingedaald kan ie nog weken blijven zitten.

6. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Hopen dat die harde buiken snel verdwijnen dan, als die blaasontsteking hier de reden van is.

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja..even afwachten maar! :)

libra: denk niet dat het indalingsweeen zijn..ze ligt nog steeds hetzelfde..dat voel ik omdat ze als ze de hik heeft ik merk dat haar hoofdje gewoon nog links naast mijn bekken ligt :)

hoop wel dat ze snel gaat indalen hehe..mag wel van mij..word hier maar zenuwachtig van..

8. avdk

avdk Nieuw lid

1 jan 2009
    1
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ze momenteel ook veel, maar volgens mij heeft het bij mij idd veel te maken met mijn darmen en blaas. Vannacht bv had ik erg veel last van mijn darmen, en heb ik echt de hele nacht harde buiken gehad (en was ik elke anderhalf uur wakker)
    Maar ik ben pas 17.5 wk zwanger, en vraag me toch wel af of dit normaal is.
    Iemand ideeen?

Deel Deze Pagina