Ik heb nu al 2 weken regelmatig een enorme bult in mn linkerzij.. Op de GUO (echo) zag ik dat mijn meisje daar met haar hoofd en later met haar billen lag (ze draaide tijdens de echo om). Ook als ik op die plek por krijg ik regelmatig een por terug. De plek is op dit moment zelfs een beetje gevoelig (geen pijn hoor). Nu weet ik dat baby's vaak een bepaalde voorkeurshouding aannemen in de buik, maar hebben baby's ook een voorkeursplek?
Yep..bij mijn ukkie is dat rechts! Zie regelmatig de buik aan die kant opbollen zeg maar. Levert inderdaad bij mij ook een gevoelige plek op. Leuk he?
Ja vind het ook wel grappig. Het was laatst zo erg dat een collega zei: He wat ziet je buik er gek uit je hebt een bult .
hahaha..het is inderdaad ook heel duidelijk te zien. Sommige mensen vinden het zelfs een beetje griezelig, maar ik vind het prachtig. Ze is zich dan kennelijk helemaal aan het uitrekken. Gekke meiden zijn het toch he..
Hahaha ja herkenbaar! Mijn vriend vond het gisteren ook een beetje griezelig.. Zeker toen de bult ging bewegen naar het midden. Hij zei letterlijk: Oeeehh ik vind dat wel een beetje eng. Hahaha mietje. Toch blijf ik het echt bijzonder vinden dat die kleine guppies in de buik al voorkeuren hebben. Echt gekke meiden inderdaad
Mijn dochter ligt altijd met haar hoofd links en trappelt dus rechts. Soms draait ze een kwartslag maar nooit 180 graden.... ik vind het wel lekker vertrouwd.
emily lag ook altijd links. links had ik dan ook een enorme bult en rechts was het plat hieronder op de foto is dat goed te zien
hier een baby die altijd links in mijn buik ligt, wat als resultaat een scheve buik levert . Op zijn tijd doet die kant ook zeer, momenteel kan ik alleen maar recht zitten en onderuitgezakt zit er niet meer bij, omdat dan mijn ribben behoorlijk zeer gaan doen...
Jen, haha, wat een duidelijke foto zeg! Hier ook een meisje die graag rechts ligt. Ze ligt eigenlijk al heel lang met haar hoofdje naar beneden en dan dus meestal ruggetje/billen aan de rechterkant van mijn buik.
Nou dat vind ik altijd zo grappig, heeeel vaak zie je een bonnel links onder mn borst zeg maar...volgens mij is dat het kontje.. je kan het ook echt zien en we moeten dan allemaal wel lachen...
COOL!!! Zo duidelijk is het bij nog niet. Ik noemde het een enorme bult, maar vervang dat nu maar even door bultje . Echt te gek om te zien!
Hier een jongetje in mijn buik die een voorkeur voor de rechterkant heeft. Tis erg gezellig om te zien hoe hij beweegt in mijn buik.
meisje lag rechts..jochie ligt ook rechts....heb een lekkere buik denk ik aan die kant...(kan je nog steeds zien als ik niet zwanger ben...daar is het uitgezakter hahaha, zal straks nog erger zijn dan.......)
Ik had niet echt een uitgesproken bult ofzo aan een kant maar telkens ik op controle moest en ze naar het hartje gingen luisteren dan was dat aan de rechterkant. Toen ik een vk had die ik nog niet gezien had begon die links met dat ding en ze trok een bezorgd gezicht omdat ze niks kon vinden. Heb haar toen de juiste plek aan de rechterkant aangewezen en ze had de hartslag onmiddelijk te pakken daar.
Hier precies dezelfde ervaring. Ik zei: hij ligt aan deze kant, hoor. De vk: nou, meestal liggen ze andersom. Maar ze moest me toch gelijk geven hihi. Ik had verder geen bult, maar meneertje had gewoon een favoriet plekje in m'n buik Ik vond dat wel bijzonder, hoe een je bent met je beebje... en hoe je gewend raakt aan zo'n mensje in je buik. Geniet er nog lekker even van dames, dat is iets wat je wel gaat missen, denk ik... ik in ieder geval wel.
Mijn meisje heeft juist geen voorkeur en daardoor heb ik constant gekke bulten overal! Nu steekt haar bips helemaal rechts uit en stoot ze me linksonder, daarstraks was het nog andersom.
Ja, je kindje kan zeker al een voorkeur hebben, grappig hè! Gaaf om dat van anderen ook te lezen en te zien op de foto! Ons moppie ligt met haar hoofdje diep in mijn bekken, lekker warm verstopt denk ik. Ben benieuwd of ze ook een voorkeurshouding ontwikkelt, tot nu toe voel ik haar de ene keer links en de andere keer rechts.