Harde buiken en blaasontsteking

Discussion in 'Zwangerschap' started by xprincessx, Jan 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

Aug 17, 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,

Gisteravond met raar strak gevoel om me buik naar bed gegaan en werd om 5 uur vanochtend wakker met nog hetzelfde gevoel ik dacht het trekt vanzelf wel weg tot dat het met zitten ook ongemakkelijk was ik dus naar de gynaecoloog gebeld en moesten maar langs komen. Moest van te voren even een plasje inleveren en daarna kregen we een echo gelukkig was met ons kleintje niks aan de hand. Maar het enge vindt ik nu dat ik heel vaak heb gehad dat ze me urine nakijken en dan steeds 2 plukjes krijgen dus dat de waardes wat verhoogd waren nu waren het er zelfs 3 plus jes nu is me urine ook op kweek gezet en over week uitslag maar ondertussen wel al antibiotica Slikken maar de vorige keer kwam uit de kweek ook niks en heb dus voor niks toen geslikt is dit heel erg ?

2. Light

Light Fanatiek lid

Jun 15, 2014
    1,549
    100
    63
    Ik snap het onderwerp van je bericht en je vraag niet helemaal.
    Begrijp ik het goed dat je wil weten of het kwaad kan als je antibiotica slikt terwijl er geen directe aanwijzingen waren voor een ontsteking/infectie?

Antibiotica kan geen kwaad en als jij klachten aangeeft dan geven ze het liever voor de zekerheid. Zeker als je toch verhoogde waardes had (uit de stick?). Ik heb dit ook gehad en was (uiteindelijk, toen ik een breedspectrum antibiotica kreeg) wel klachtenvrij.

Share This Page