de pil vergeten!!!!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nedjla, Jan 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hallo vk
    ik had en vraagje ik heb vorige maand 4 pillen achter elkaar vergeten en toen 2 dagen geslikt toen weer wat vergeten en wel sexs gehad een paar keer maar gewoon door geslikt met de pil en de omtrekingsbloeding gekregen nu heb ik wel een testje gedaan toen ik die bloeding had en toen las ik dat de bloeding invloed op de test kan hebben maar goed waneer kan ik nu het beste testen want ik heb meer honger de laaste tijd en heel gauw miselijk en wat zwaderen borsten die af en toen ook pijnelijk zijn met steken ik ben nu wel weer gewoon opnieuw begonnen met een strip wat raad u me aan alvast bedankt

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik begrijp niet helemaal op welk moment je nu zit in je cyclus. Ben je in je stop week wel ongesteld geworden?
    Je kunt gewoon een test doen, zou ik sowieso wel even doen, ook als je wel ongesteld was maar het was maar een klein beetje. En als je nu (nog) zwanger wilt worden, is de pil dan de goede methode voor jou? Misschien kun je iets gebruiken wat je minder snel vergeet, zoals een spiraal?

Mirjam

Share This Page