Hoi allemaal, Ik heb trek als een gek dat rijmt. Maar ik als ik eten denk dan wordt ik al misselijk. Heeft iemand een goed idee wat ik kan eten? En herkennen jullie dit ook?
Super herkenbaar! Ben tot 14 of 15 weken misselijk geweest. Kan nog wel misselijk worden als ik eten ruik. Mijn ervaring: juist wel eten! Misselijkheid verdwijnt... En als je vaker op de dag kleinere porties eet (of vaker tussendoortjes neemt) blijft de misselijkheid beter hanteerbaar of zelfs weg. Wat ik at maakte weinig uit, fruit viel wel bijzonder goed trouwens. Lekker fris.
Alles wat je binnenhoudt eten. Ik had er erg veel moeite mee deze keer. Had in mijn hoofd dat als ik iets at het in ieder geval gezond moest zijn. Met als gevolg dat er dagen waren dat ik nog niet aan 1000 calorieën kwam. Dus nu vind ik alles best en het helpt tegen de misselijkheid.
Ik heb het ook heel erg gehad... Met 8/9 weken begon het minder te worden... Wat bij mij hielp is zodra je wakker word al iets te eten... Ontbijtkoek,wafel,fruit en steeds buiten je normale eet rijden iets kleins eten... Succes
Ik at zo'n 3 weken lang elke middag twee boterhammen met een dikke laag shocopasta, anders kwam ik de middag niet door! Voor de rest at ik wel normaal hoor, haha
Heel herkenbaar. Heb ook heel erg last van maagzuur, maar dat heb ik altijd al (probleempje met maagklep). Bij mij helpt wel eten juist niet, dan komt de hele boel omhoog. Blijf dus met giga trek rondlopen. Maar tegen de avond zakt het af en kan ik gelukkig wel iets eten. Word jij ook wakker van de misselijkheid?
Dank voor alle reacties. Ja ik word ook misselijk wakker. Tenminste wekker gaat, ik ga douche en dan gaat het fout hihi. hoop dat de misselijkheid na de eerste 9 tot 12 weken over is
Heb niet alles gelezen, maar idd juist eten. Niet te zwaar en teveel, maar vaker kleine beetjes. Fruit viel bij mij ook erg goed en tomaat. En vanille vla is erg fijn tegen misselijkheid. Heel veel sterkte en s6.