Huh? Stil? Ze heeft 3 dagen geleden nog iets gepost in dit topic? We hebben toch allemaal wel eens een ZP-loos weekendje? Ik hoop dat het goed met je gaat Bee! Als je kleintje er nog niet is, heb je gewoon (zo goed als) je hele zwangerschap uitgelopen! ♥
Dames, ben ik weer ! Het gaat goed en kleine zit nog in m'n buik, maar tis allemaal wat anders gelopen dan de bedoeling was. Verwijderen van cerclage is niet gelukt helaas, ook niet op de OK, na vele verwoede pogingen . Dus het wordt een keizersnede nu. Erg balen, maar niets aan te doen. Had het graag zelf willen doen, om dat ook mee te mogen maken met een huilende baby na ons kleine mannetje*. Maar het belangrijkste is dat die kleine er straks veilig en wel komt en het ook voor mij veilig is. En natuurlijk bevallen zit er gewoon niet in nu. Uiteindelijk pas s avonds naar huis kunnen gaan, dus was een lange dag. Nu afwachten of de kleine zich misschien in de tussentijd zelf aandient (want dat kan natuurlijk, dat de weeen beginnen, en dan moet ik zsm een keizersnede), en anders wordt het een geplande keizersnede. Binnen nu en een paar weken is het iig zover! Kunnen niet wachten! Morgen idd 37 weken en m'n zwangerschap voldragen, Shaddix! Wat een wonder he! Als er weer nieuws is horen jullie het super dat jullie m'n topic nog steeds zo volgen meiden. X Bee
Ja super! 37 weken! Hij is gewoon klaar voor de wereld nu! Heel blij dat we zo ver zijn gekomen. En nu afwachten hoeveel dagen/weken daar nog bij komen
Oh jeetje, dat is even anders gelopen als gedacht! Kan me voorstellen als je dat even een plaatsje moet geven dat je geen natuurlijke bevalling zult hebben. Maar gelukkig gaat het goed met jullie ventje en hebben jullie inderdaad gewoon de 37 weken al gehaald!! De gezondheid van jou en jullie ventje staat natuurlijk voorop! Een hele overwinning is dit al! Hopelijk kun je de laatste weekjes nog even rustig genieten en wacht jullie kleine vent rustig tot de geplande keizersnede. Hebben jullie al een voorlopige datum, of krijg je dat pas kort van tevoren te horen?
Ow wow meid, 37 weken vandaag!!! Gefeliciteerd, je mannetje is gewoon voldragen! Jammer dat het verwijderen van de cerclage niet gelukt is, maar idd liever een keizersnede dan complicaties natuurlijk. Nog even volhouden en dan genieten van je ventje!
Ik lees net je eerste bericht, zag je onderschrift en schrok me wild. En toen zag ik dat je al bijna 37 weken bent, kippevel!! Wat balen (understatement) dat ze de cerclage niet hebben kunnen verwijderen. Gaan ze dat na de geboorte alsnog doen? Veel geluk en succes gewenst, je hebt bijna je kleine jongen!
Jemig wat k* van die cerlage zeg!! Maarrrr wat veel belangrijker is: je bent al 37wk en de kleine mag nu geboren worden! Wat ontzettend fijn dat je je zwangerschap hebt mogen voldragen Succes nog even van de laatste loodjes en probeer er nog even van te genieten ook al wordt die buik nu wss wel vervelend
Nou, echt wel! Ik ben zo blij voor jullie! ♥ Wel weer heftig hoor meissie, tjee. Kan me jouw gevoel ook zo goed voorstellen. Een hoop vrouwen die een geplande keizersnede krijgen, hebben dat gevoel, maar met het gevoel wat jij omschrijft, is dat natuurlijk nog veel sterker. Ik hoop dat dat gevoel een beetje van je af valt als je hem straks voor het eerst hoort huilen en hem ein-de-lijk bij je hebt!
Hey meis, ben benieuwd of je je kleine ventje al in je armen hebt mogen sluiten! Zo niet, nog even volhouden dus en zo wel, hopelijk is alles goed gegaan en geniet je je nu suf! Liefs!
Lieve dames, Ons kleine ventje is er!! 3 juni geboren via een gentle sectio nadat ik weeen had gekregen en bijna 2900 g. Hij had een superstart en doet het inmiddels supergoed op alle vlakken! Wel hebben we hele spannende dagen achter de rug en zijn ook overgeplaatst naar een academisch zkh, want onze kanjer had heel veel onderzoeken nodig vanwege een paar kleine 'unieke dingen'. Waarvan ik hier niet teveel in detail treed. Gelukkig lijkt het allemaal heel mild en is de verwachting dat hij er verder niets tot weinig van zal ondervinden in het leven dat voor hem ligt, maar dat had ook anders kunnen uitpakken dus we zijn zo opgelucht dat er vooral goede uitslagen binnenkomen! Inmiddels zitten we ondanks alles gelukkig ook op een enorme blauwe wolk, en mogen we waarschijnlijk morgen of overmorgen naar huis. De medische toeters en bellen voor nu even achter ons laten en heerlijk genieten met z'n drietjes. Het is een lange weg geweest met alles en ook dit kwam weer rauw op ons dak, en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Vond en vind het super dat jullie steeds zo mee hebben geduimd: met resultaat X Bee
Oooh, wat fijn! Wat geweldig dat hij het, ondanks de complicaties, toch goed doet en dat jullie morgen of overmorgen naar huis mogen! Geniet van die blauwe wolk meissie (én voel je niet schuldig als die blauwe wolk er heel eventjes niet is, want wat zal dit een hoop emoties losmaken!). Gefeliciteerd! ♥
Wauw wat een prachtig nieuws!!! Wat ontzettend fijn dat jullie mannetje het zo goed doet en dat de onrust snel weg genomen mocht worden! Wens jullie een fantastische toekomst samen! Hopelijk kunnen jullie gauw thuis verder genieten