Harde buiken en niet rechtop kunnen staan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bee1986, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Gefeliciteerd bee!!! Lekker gaan genieten..
    Nog even een heftige tijd gehad begrijp ik uit je verhaal. Logisch dat je dat hier niet wilt delen. Ik zou het wel voor jezelf op papier zetten..
    Lekker genieten met zn drieen 💙

2. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Gefeliciteerd Bee! Lekker genieten en knuffelen met de kleine man :)

3. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Gefeliciteerd Bee, ik hoop dat jullie inmiddels thuis zijn! Geniet van jullie kleine wonder!

4. Hoe gaat het nu met jullie Bee? Zijn jullie inmiddels lekker thuis?

5. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Bedankt voor de felicitaties meiden :)!

6. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Lief dat je het vraagt! We zijn sinds vorige week woensdag thuis en het is zowel genieten als heel erg zwaar. Niet zozeer door de slapeloze nachten en drukke dagen (dat uiteraard ook ;)) maar vooral omdat er nog veel onzekerheden blijven over ons ventje, vooral hoe hij zich in de toekomst zal gaan ontwikkelen. Er is een goede kans dat hij zich normaal ontwikkelt, maar er is ook een verhoogde kans op een achterstand. Heftig nieuws en het kost moeite om na alles wat achter ons ligt weer vertrouwen in alles te krijgen en om met de spanning en onzekerheden om te gaan. Dat gaat gelukkig met de dag beter, en we proberen zoveel mogelijk per dag te leven. Want ons ventje doet het gewoon supergoed, en we genieten echt van hem. En steeds meer. Wat de toekomst brengt weet niemand, dus we kunnen beter van elk moment genieten en er het mooiste van maken samen. Ik ben erg trots op ons kereltje, dus dat komt goed. Hij zal ons vast enorm gaan verrassen!

7. Niet meer dan logisch meis, dat dat een hoop stress met zich meebrengt en dat het daardoor heel zwaar is. Ik vind het ontzettend knap dat jullie er zo positief in staan. En inderdaad, dit kleine mannetje gaat jullie vast ontzettend verrassen! Dat heeft hij al vaker gedaan.. ;)

8. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Bee hoe gaat het nu met jullie en jullie mannetje?? :)

Deel Deze Pagina